استراماچونی و اعتراف به یک اشتباه بزرگ!

آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق اینتر مدعی شد اگر به گذشته بازگردد پیشنهاد این تیم را قبول نمی کند.

به گزارش “ورزش سه”، در سال 2012 و بعد از نتایج ضعیف اینتر و تغییرات متوالی مربیان، ماسیمو موراتی تصمیم عجیبی گرفت و به آندره آ استراماچونی، سرمربی گمنام و 34 ساله ایتالیایی اعتماد کرد. علیرغم شروعی فوق العاده، اینتر در آن فصل در نهایت در سری آ نهم شد و حالا استرا در مورد اتفاقات آن سال صحبت کرده است.

آندره آ استراماچونی گفت: “پیر آسیلیو به من گفت پیشنهاد موراتی را رد کن، زیرا او من را دوست داشت. اینتر شانس مربیان فوق العاده ای مثل جامپیرو گاسپرینی، کلودیو رانیری و رافا بنیتس را سوزانده بود و او دوست داشت من مسیر دیگری را از سری بی شروع کنم.

من به آسیلیو گفتم احمق نیستم و می دانم که چرا اینگونه صحبت می کنی، زیرا به من علاقمندی. اما من مردی بی سابقه در ابتدای دهه سی سالگی بودم و چگونه می توانستم از پذیرش پیشنهاد اینتر امتناع کنم.

ترسیدن بخشی از ویژگی شخصیتی من نیست، من انسانی ترسو نیستم و همیشه برای بدست آوردن این شانس تلاش کردم. وقتی آسیلیو با من تماس گرفت، در حال رفتن به مراسم دریافت جایزه با روبرتو سامادن بودم. آسیلیو به من گفت چیزی به روبرتو نگو، بهانه ای بیاور و پیش من بیا. من نیز مانند یک بازیگر به سامادن گفتم اتفاقی افتاده و باید بروم.

نیم ساعت بعد که با آسیلیو تماس گرفتم، انگار صدا روی بلندگو بود و او به من گفت همه چیز خوب پیش می رود. بعد از سه دقیقه جلسه با موراتی، لحن او تغییر کرد و کاغذ و قلمی به من داد و پرسید تیم تو قرار است چگونه بازی کند؟ و من آنچه را که فکر می کردم گفتم. من گفتم با مصدومیت اسنایدر، تیم فاقد یک پلی میکر واقعی است و این نقش می تواند بر عهده استانکوویچ باشد.

سپس گفتم که دیگر نمی توان از کریستن چیوو دیگر در جناحین استفاده کرد و دیگو میلیتو و جامپیرو پاتزینی هر دو باید در ترکیب باشند. سپس بعد از پنجاه دقیقه موراتی به من گفت اما تو سرمربی جدید اینتر هستی، اتفاق غیرقابل تصور برایم رخ داده بود. اگر امروز پیشنهاد پذیرش اینتر به من برسد دیگر قبول نمی کنم و مشکلی با اعتراف به اشتباهم ندارم و این یکی از اشتباهات دوران جوانی من بود.”

https://www.varzesh3.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.