برانکو ایوانکوویچ؛ می‌تواند برود، شاید بماند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اتفاقات رخ داده در روزهای پایانی فصل به هیچ وجه راضی نیست و شاید این مسئله به جدایی قطعی او از باشگاه پرسپولیس منتهی شود.

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی سرخپوشان که امیدوار بود در یک هفته گذشته و پیش از فینال جام حذفی و پس از کسب سومین عنوان قهرمانی در لیگ برتر باشگاه با او مذاکرات سازنده، جدی و راهگشایی داشته باشد، در نهایت در همان پله ای قرار گرفته که قبلاً نیز در آن حضور داشت.

باشگاه پرسپولیس مبلغ قابل توجهی به او بدهکار است و همچنین در مورد قرارداد جدید با او صحبت جدی و رسمی انجام نشده و در شرایطی که تصور می‌شد پیش از روز آخر فصل فوتبال در اهواز، مدیرعامل و هیئت مدیره با او جلسه ای برگزار کنند اما این اتفاق رخ نداد تا برانکو نارضایتی خود را در گفتگو با خبرنگاران در پایان بازی با داماش علنی کند، چیزی که کمتر از او به چشم دیده بودیم.

نکته مهم درباره برانکو این است که او سال گذشته هم قراردادش را در صبح روز بازی با الجزیره (آخرین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا) در آخرین بازی فصل فوتبالی امضا کرد. قراردادی که دو ساله بسته شده اما شرایطی برای فسخ آن وجود دارد که در حال حاضر این شرایط برای برانکو فراهم است و باتوجه به پیشنهاداتی که او از سه کشور آسیایی دریافت کرده، احتمال جدایی او از پرسپولیس بیش از همیشه به نظر می رسد.

نکته مهم و کلیدی عدم توافق نهایی باشگاه و شخص ایرج عرب با سرمربی موفق پرسپولیس است و البته باتوجه به تحولاتی که در باشگاه رخ خواهد داد، ممکن است شانس برانکو برای ماندن کمی بالا برود اما این سوال همچنان باقی خواهد ماند که چرا در یکی دو هفته انتهایی فصل تمدید قرارداد برانکو به سرانجام نرسید.

سرمربی سرخپوشان که صبح فردا تهران را به مقصد زاگرب ترک خواهد کرد، در حال حاضر در موقعیتی است که پس از قهرمانی با تیم ملی فوتبال ایران در بازی های آسیایی بوسان 2002 در آن قرار داشت. در آن زمان فدراسیون محمد دادکان با وجود کارنامه خوب برانکو تمایلی به عقد قرارداد با وی نشان نداد تا او ایران را ترک کند و پس از انتخاب همایون شاهرخی و نتایج ضعیف او در تیم ملی، نوبت به پیغام فرستادن ایرانی ها بود که این مسئله ماه ها طول کشید و در نهایت با فشار سازمان تربیت بدنی قرارداد برانکو با فدراسیون فوتبال ایران در خیابان سئول بسته شد و او هدایت تیم ملی را برای صعود به جام جهانی 2006 آلمان برعهده گرفت.

دورانی که برانکو در زاگرب حضور داشت و از فدراسیون فوتبال ایران افراد مختلفی برای تمدید قرارداد با وی تماس می گرفتند، برانکو باتوجه به بی احترامی قبلی، ماه ها و ماه ها پاسخ مثبت به پیشنهادها را به تعویق انداخت و باتوجه به مسائلی که در یکی دو هفته در باشگاه رخ داده، احتمال بروز این مسئله همچنان وجود دارد. اگرچه امروز بعد از ظهر هم مذاکراتی بین طرفین در جریان است تا در نهایت برانکو حتما قبل از ترک ایران قرارداد جدیدی امضا کرده باشد.

باشگاه پرسپولیس در روزهای آینده بسیار پرخبر خواهد بود و محور برخی اتفاقات جدید نیز به موضوع برانکو و برخی نارضایتی ها نیز مربوط می شود.

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پرسپولیس تهران
اخبار مرتبط
برنامه ما پرداخت پول و قرارداد 3 ساله با برانکو است 4 ساعت پیش

varzesh3.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.