برای قائدی دوست خوب استخدام کنید!

“مسی” شفر فراتر از ابعاد جیبی
برای قائدی دوست خوب استخدام کنید!
جوان جذاب استقلالی ها در روزهایی که خیلی خبری از او نبود به شدت درخشید.

به گزارش “ورزش سه”، پدیده لیگ یک با ساق های منحصر به فرد و قد و قواره ای جذاب به استقلال پیوست تا ستاره شود؛ اما شرایط به شکلی برای او پیش رفت که این اتفاق رخ نداد. حضور شفر در روزهای ابتدایی نیز خیلی به او کمکی نکرد تا این بازیکن تبدیل به چهره ای نیمکت نشین در استقلال شود؛ اما شفر در روزهایی که خیلی خبری از قائدی نبود، این بازیکن را برابر تیم موفق پارس جنوبی فیکس کرد.

قائدی برای درخشش و اثر گذاری تنها 3 دقیقه زمان لازم داشت و سپس با نقش آفرینی در صحنه اخراج سیف اللهی کمک خود به استقلال را کامل کرد. نیمه دوم نیز درخشش این بازیکن ادامه داشت و مهاجم جوان تیم شفر پایه گذار گل سوم شد تا چهره ای موثر در ترکیب باشد.

درخشش در روزهایی که قبار فراموشی چهره قائدی را گرفته بود باعث شد تا این بازیکن که حاشیه های سختی را سپری کرده بود، باز هم چهره ای جذاب برای هواداران شود. وینفرد شفر که همواره در تمرین و حتی در نشست خبری به جای استفاده از نام مهدی قائدی او را “مسی” صدا می کند، بعد از ثبت اولین درخشش مورد نظر قائدی، باید مسیر پیشرفت این استعداد فوتبال ایران را هموارتر کند تا شاید اولیور کان جدید او، جوانی از یک استان جنوبی باشد.

قائدی نیاز به بستری برای پیشرفت دارد و استقلالی ها باید فضایی برای او فراهم کنند تا با هم نشینی با دوستان خوب و چهره های موثر و حتی استخدام یک بادیگارد، این استعداد خام را پرورش دهند. چهره ای که حالا خیلی از لحاظ فیزیکی اختلافی با کودکان توپ جمع کن فوتبال ندارد؛ اما می تواند با پرورش استعداد خود، چهره ای به یاد ماندنی شود.

عکس امیرحسین خیرخواه
http://www.varzesh3.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.