تخصص یحیی:بردن پرسپولیس در وقت تلف شده!

سرمربی شهرخودرو در شرایطی در ثانیه پایانی جشن پیروزی تیمش را برابر پرسپولیس گرفت که پیش از این نیز سابقه برد در دقایق پایانی مقابل این تیم را داشته است.

به گزارش “ورزش سه”، بازی برابر دو تیم شهرخودرو و پرسپولیس در ثانیه پایانی روی همکاری دو بازیکن مازنی با شکست شاگردان کالدرون به پایان رسید.

ارسال کرنر توسط امین قاسمی نژاد روی سر فرشاد فرجی با گل سه امتیازی و ارزشمند این مدافع همراه شد. بازیکنی که در خوش شانسی محض از مصدومیت دقایق ابتدایی فرشاد محمدی‌مهر سود برد و به ترکیب وارد شد. او گلی زد که باعث تداوم ناکامی پرسپولیس مقابل رقبای اصلی قهرمانی این فصل شد و شاید سهم زیادی در پایان فصل برای تعیین قهرمانی داشته باشد.

سرمربی سابق نفت تهران، تراکتور و ذوب آهن در دومین سال حضورش در پرسپولیس و در شرایطی که در ابتدای فصل از گزینه‌های اصلی هدایت این تیم بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شد به کار خود در مشهد ادامه داد و در نهایت نیز توانست یک برد ارزشمند را برای شهرخودرویی‌ها به ارمغان بیاورد. اتفاقی که یحیی گل محمدی با تیمش در بازی امروز تجربه کرد اولین پیروزی ثانیه‌ پایانی او در جدال با پرسپولیس نبود. یحیی گل محمدی را اما شاید بتوان مختصص پیروزی در ثانیه‌های پایانی برابر پرسپولیس دانست.

*لیگ سیزدهم ؛بازی رفت / نفت 1 – پرسپولیس صفر(علی قربانی 90+3)

جمعه اول شهریور ماه سال 92 پرسپولیس علی دایی در ورزشگاه تختی مهمان نفت یحیی گل‌محمدی بود. در دقیقه 16 بازی مهرداد اولادی مصدوم شد و این سبب شد تا علی قربانی به زمین بیاید و با گلی که در دقیقه 93 به ثمر برساند یحیی را به یکی از شیرین‌ترین بردهای خود برساند.

لیگ چهاردهم /ذوب آهن 1 پرسپولیس 0 / گل :مسعود حسن زاده 83

داستان یحیی گل محمدی و گل‌های ثانیه و دقایق پایانی او برابر پرسپولیس با حضورش روی نیمکت ذوب آهن هم ادامه یافت. جایی که او ابتدا با گلی که مسعود حسن زاده در آخرین دقایق جدال با پرسپولیس به ثمر رساند به پیروزی رسید.

در این بازی شاگردان حمید درخشان بازی تهاجمی و خوبی مقابل ذوب آهن انجام دادند اما برنده این بازی کسی جز یحیی نبود.

*نیمه نهایی جام حذفی/ پرسپولیس 1- ذوب آهن 2 ( کارلوس سانتوس 90+1)

ذوب‌آهن، یکبار در ورزشگاه آزادی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل 94-93 با گل دقایق پایانی کارلوس سانتوس با نتیجه‌ی 2 بر یک پرسپولیس را شکست داد و مانع از رسیدن شاگردان حمید درخشان به فینال جام حذفی شد.گل اول ذوبی ها در این بازی توسط مرتضی تبریزی به ثمر رسید و کارلوس سانتوس مدافع درخشان برزیلی در دقیقه 90+1 گل برتری ذوب را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

لیگ پانزدهم / پرسپولیس 1 ذوب آهن 2/مسعود حسن زاده (90)

این یک بازی پرماجرا و جنجالی است که باعث محرومیت علیرضا فغانی هم شد.بعد از بازی تهاجمی پرسپولیس در نیمه اول وزمانی که آنها در جستجوی اولین برد خود در پایان هفته چهارم لیگ برتر در دوره پانزدهم بودند این سوشا بود که با شاهکار خود در خروج از دروازه، باعث شد کاوه رضایی گل تساوی را به ثمر برساند و در ادامه نیز محسن بنگر به زعم فغانی در محوطه جریمه توپ را لمس کرد تا مسعود حسن زاده دوباره و اینبار از روی نقطه پنالتی گل برتری تیمش را در دقیقه آخر بازی رقم بزند و بازهم گل محمدی برنده جدال مقابل پرسپولیس باشد…البته بازهم در دقایق پایانی!

جام حذفی/ سال 94/ ذوب آهن 2 پرسپولیس0(گل:رضا شکاری 116)

پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ بدون سوشا مکانی راهی اصفهان شد تا در آبان ماه 94 دیدار جام حذفی را برابر ذوب آهن برگزار کند. یک صحنه جنجالی و اخراج عجیب ایمان صادقی که اعتقاد داشت توپ به سینه‌اش بیرون از محوطه جریمه برخورد کرده و 10 نفره شدن پرسپولیس توسط یدالله جهانبازی. پرسپولیس با گلر جوان خود (مرتضی قدیمی‌پور) بازی را دنبال کرد و توانست 90 دقیقه را به سلامت بگذرد. اما در وقت‌های اضافه کار برای آنها سخت شد و بعد از گلی که مرتضی تبریزی در دقیقه 107 به ثمر رساند، رضا شکاری نیز در دقیقه 116 و در حالیکه تنها 90 ثانیه از حضورش در زمین می‌گذشت موفق به ثبت گل دوم شد تا دقیقه آخری‌ترین گل جدال یحیی برابر پرسپولیس رقم بخورد.

لیگ نوزدهم / شهرخودرو 1- پرسپولیس صفر/(گل:فرشاد فرجی 90+2)

گل محمدی در تراکتور با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی روزهای خوبی نداشت و در ادامه هدایت شهرخودرو را برعهده گرفت تا چهار بازی اخیر خود مقابل پرسپولیس را با ناکامی به پایان برساند. برای شهرخودرو در این فصل که دست به انقلاب بزرگی زده بود و با جذب ستاره‌هایی مثل مهدی رحمتی، سروش رفیعی و … به دنبال تداوم بلندپروازی خود بود، دیدار خانگی مقابل پرسپولیس اما رنگ و بوی دیگری داشت و آنها انتظار دستیابی به امتیاز برابر قهرمان سه دوره اخیر لیگ را می‌کشیدند. به نظر می‌رسید در ثانیه‌های پایانی نیز این اتفاق دور از دسترس نباشد و آنها بعد از مدت‌ها بتوانند از پرسپولیس امتیاز کسب کنند اما یک همکاری فوق‌العاده از مازنی‌های شهرخودرو در نهایت یک گل ثانیه پایانی که نه، صدم ثانیه پایانی برای این تیم رقم زد تا گل محمدی، اینبار بعد از کامیابی روی نیمکت نفت تهران و ذوب آهن، با شهرخودرو هم یک اتفاق بزرگ را تجربه کند و متخصص پیروزی در ثانیه‌های پایانی برابر این تیم لقب گیرد.

*پنجمین برد و گل در دقایق پایانی با هدایت یحیی گل محمدی، اکنون شهرخودرویی‌ها را هم همچنان در قامت مدعی در جدول حفظ خواهد کرد و آنها بیش از هر زمان دیگری خود را به عنوان شانس دستیابی به قهرمانی بعد از شکست دادن قهرمان فصول گذشته، خواهند دید. آیا یحیی با تداوم این روند و رسیدن به یک پیروزی ارزشمند قادر به رقابت با سپاهان و تراکتور نیز در راه دستیابی به جام خواهد بود یا خیر.

www.varzesh3.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.