تونی اولیویرا: فغانی را هرگز نمیبخشم و فراموش نمی‌کنم!

تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی تراکتور می‌گوید: علیرضا فغانی را هرگز نمیبخشم و او را فراموش نمی‌کنم، اما باور ندارم که اشتباهات این داور عمدی بوده باشند.

به گزارش ”ورزش سه”، جمعه سیاه؛ همان جمعه ای که به قول خواننده قدیمی فرهاد، برای هواداران تراکتور و پیرمرد سبیلو تونی اولیویرا هزار سال گذشت؛ برای هوادارانی که چهار دهه رویای ایستادن بر بام ایران داشتند و برای مردی که میخواست در تبریز جاودانه بشود.

از آن شب که در سهند استادیوم «خون جای بارون چکید» پنج سال می‌گذرد. سرخ‌های آذربایجان تغییر مالکیت داده‌اند و اولیویرا نیز محل زندگی اش را عوض کرده. اما نه تراکتور از او جداشدنی است و نه آتا تونی از این تیم. پس، حتی اگر بیش از این ۱۴۶۱ روز هم بگذرد می‌شود رفت سراغ سرمربی پرتغالی و با او درباره مسابقه با نفت، دوره حضورش در تراکتور و دیگر مسائل گپ زد.

البته پیدا کردن مردی که سروکاری با فضای مجازی ندارد و پسرش را هم کیلومترها از خود دور می‌بیند، کار ساده‌ای نیست. اما تلاش‌ یک هفته ای ما جواب داد و بالاخره دو روز پیش این گفتگو آماده شد؛ پنج سال بعد از آن شب تلخ با پرسش‌هایی که شاید کسی پاسخ دقیقی برایش ندارد.

https://www.varzesh3.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.