تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر

برترین‌های هفته لیگ برتر از سوی کارشناسان “ورزش سه” انتخاب شدند که استقلال و پرسپولیس بیشتر نماینده را در این جمع دارند.

به گزارش “ورزش سه”، مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که پنج تیم موفق به کسب پیروزی شدند، اما با توجه به اینکه استقلال یک برد پُر گل دیگر را در ورزشگاه آزادی مقابل شاهین شهرداری به دست آورد و مثل بیشتر بازی‌های دور رفت، عملکرد درخشانی داشت، بیشترین سهم را با ۳ بازیکن در تیم منتخب هفته دارد.

پرسپولیس نیز که مقابل سایپا نمایش خوبی ارائه داد و به پیروزی دست پیدا کرد، دو بازیکن در این جمع دارد و رضا اسدی(تراکتور) و امید نورافکن(سپاهان) نیز که همراه تیم‌های خود به برد دست یافتند و گلزنی کردند نیز نامشان در بین برترین‌های هفته دیده می‌شود.

سید مهدی رحمتی با عملکرد خوبی که مقابل نساجی داشت، سید علیرضا ابراهیمی با نمایشی که در خط دفاعی گل‌گهر برابر ذوب‌آهن ارائه داد و همچنین مجتبی ممشلی با ارائه بازی خوب برابر شهرخودرو، در تیم منتخب هفته جای گرفتند که شرح مختصری از عملکردشان در این هفته را در زیر می‌خوانید:

* دروازه‌بان

سید مهدی رحمتی (شهرخودرو)

شماره یک شهرخودرو در قائم‌شهر یک نمایش به یادماندنی از خود بر جای گذاشت تا نساجی را برای دستیابی به پیروزی ناکام بگذارد. در روزی که مهاجری و شاگردانش با امیدواری زیادی به دنبال پایان ناکامی‌ها و پیروزی بودند، تنها او بود که مانع بزرگی برابر سرخ‌ها قرار داد. مهم‌ترین واکنش او روی یک ضربه والی ناگهانی رقم خورد که با رفلکسی دیدنی آن را راهی کرنر کرد و در ادامه نیز حربه چندباره نساجی‌‌ها برای سود بردن از ضربات شوت را هم ناکام گذاشت تا در هفته نمایش موفق گلرهایی چون بوژیدار رادوشوویچ، پیام نیازمند و رشید مظاهری بتواند با عملکردی بهتر به عنوان گلر هفته انتخاب شود.

www.varzesh3.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.