دعوای زیر تور، وقتی کولاکوویچ شاخ در آورد!

در ست آخر بازی ایران و کره جنوبی درگیری عجیبی در زمین مسابقه رخ داد، اتفاقی باورنکردنکی که سرمربی باتجربه تیم ملی درباره آن گفت: چنین چیزی را تاکنون ندیده بود!

به گزارش “ورزش سه”، ایران در شرایطی کره جنوبی را شکست داد که در امتیازات پایانی ست چهارم، یک اتفاق تمام بازی را تحت الشعاع قرار داد. عبادی پور و بازیکن کره جنوبی در یک جدال روی تور شرکت کردند که این دوئل با پیروزی دریافت کننده تیم ملی یعنی عبادی پور به پایان رسید. در این تقابل این دو زور آزمایی چند ثانیه ای داشتند که میلاد موفق شد توپ را در زمین کره بخواباند و البته حریف را به روی زمین بیاندازد.

پس از آن زمانی که عبادی پور در حال برگشت به پستش بود، نگاهی معنادار به کره ای ها انداخت که به زعم جئونگ مین سو لیبروی کره جنوبی «تحقیر آمیز» بود. او به همین خاطر عصبانی شد و از زیر تور به زمین ایران آمد و تلاش کرد تا با میلاد عبادی پور درگیر شود. البته دخالت داور دوم، کولاکوویچ، سعید معروف و دیگر بازیکنان باتجربه باعث شد تا این درگیری فیزیکی شکل نگیرد و به رد و بدل کردن چند جمله ختم شود.

با این حال عبادی پور نیز نسبت به حرکت جئونگ مین سو واکنش نشان داد و برای لحظاتی به زمین کره جنوبی رفت ولی معروف مانع از شعله ور شدن درگیری شد. اما همین یک دقیقه درگیری هم اتفاقی بود که کمتر در والیبال رخ می‌دهد و اغلب، بازیکنان سعی می‌کنند تا با کری خوانی در کنار تور، کار را جلو ببرند.

ولی به هر حال این درگیری رخ داد و داور نیز پس از ایجاد نظم در زمین، هر دو بازیکن را اخراج کرد تا این دو برای دقایقی از بازی دور شوند. همچنین ناظر کویتی با دخالت مستقیم خود نشان داد که اتفاقات را زیر نظر دارد. او چند بار از مانیتور صحنه را چک کرد تا به داور مسابقه کمک لازم را برساند.

تمام این لحظات در شرایطی بودند که تماشاگران نیز به شدت ایران را تشویق می‌کردند و التهاب خاصی در سالن وجود نداشت و شاید حس غالب، همان تعجب و حیرت از رخ دادن اتفاقی نادر در والیبال بود.

نکته جالب این که باوجود اتمام درگیری، داور تصمیم قاطع خود را درباره این صحنه نگرفته بود و یک درگیری چند ثانیه ای، حدود 5 دقیقه وقفه در ست پایانی این مسابقه به وجود آورد و البته بر هیجان بازی نیز افزود.

نکته قابل توجه، برخورد ایگور کولاکوویچ با این صحنه بود. سرمربی صربستانی تیم ملی که در لحظه رخ دادن این درگیری ها با عصبانیت بازیکنان را از هم جدا می‌کرد، در نشست خبری در این باره گفت: «در زندگی‌ام ندیده بودم که بازیکنان والیبال در زمین درگیری فیزیکی پیدا کنند. شاید برای تماشاگران رشته‌های دیگر مثل بوکس، درگیری بازیکنان جالب باشد ولی در والیبال اینگونه نیست. رفتار بعضی بازیکنان ما در این اتفاقات ناراحت‌کننده بود. بازیکنان ما باهوش هستند و به همین خاطر والیبال را انتخاب کرده‌اند و باید در چنین شرایطی خود را کنترل کنند.»

پس از این که بازی از سر گرفته شود، سرویس ایران در زمین کره با دریافت مناسب همراه نشد و سبب شد تا ایران به امتیاز برسد. شاگردان کولاکوویچ پس از آن نیز فرم خوب خود را حفظ کردند و توانستند با نتیجه 25-22 ست آخر را نیز به نفع خود خاتمه بخشند.

https://www.varzesh3.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.