سامان قدوس: به رویارویی با نیمار فکر می کنم

سامان قدوس، مهاجم ایرانی تیم آمیان در مورد شرایط خود در تیم جدیدش و البته تیم ملی ایران صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، اگرچه در اواخر بازار تابستانی اخباری در مورد انتقال قطعی سامان قدوس به تیم تازه لالیگایی شده اوئسکا مطرح شد، اما قدوس در نهایت به آمیان از لاشامپیونا پیوست و در اولین بازی خود نیز موفق به گلزنی شد. حالا قدوس از علاقه خود برای بازی کردن برای تیم ملی ایران و البته ماندن کارلوس کی روش بر مسند هدایت این تیم سخن می گوید.

سامان قدوس در ابتدای مصاحبه گفت: دوران بسیار سختی را سپری کردم زیرا حقیقتا نمی دانستم چه اتفاقاتی و به چه دلایلی رخ داده است. اما به هر حال با شرایط کنار آمدم و حالا بسیار هیجان زده ام که قرار است برای آمیان بازی کنم.

-از اینکه تنها 48 ساعت بعد از انتقال به آمیان، در ترکیب این تیم قرار گرفتی و حتی موفق به گلزنی هم شدی چه احساسی داشتی؟

سامان قدوس: باشگاه آمیان علاقه داشت من هر چه زودتر شرایط قرار گرفتن در ترکیب را پیدا کنم و اگرچه در مسیر انتقال مشکلاتی برایم ایجاد شده بود، اما سرمربی از نظر ذهنی و بدنی شرایط من را جویا شد و من نیز آمادگی خود را اعلام کردم. در نهایت او تصمیم گرفت به من بازی دهد و من نیز با گلزنی تشکر خود را به او ابراز کردم.

ارتباط خوبی با بازیکنان تیم جدیدم دارم و آنها انسان های خوبی هستند و این شهر نیز بسیار زیباست. البته من عادت دارم بعد از تمرین کمی هم ژیمناستیک کار کنم اما با توجه به اینکه در حال حاضر در هتل اقامت دارم شرایط برایم کمی دشوار است و زمانیکه در آپارتمان خودم زندگی کنم شرایط بهتر خواهد شد.

-آیا همبازی بودن با امیل کرافت سوئدی باعث خوشحالی تو است؟

بله این موضوع کمک زیادی به من می کند و اگرچه زبان فرانسوی هر دوی ما ضعیف است، اما تلاش می کنیم که آن را به سرعت یاد بگیریم.

سامان قدوس در مورد سبک بازی آمیان و تیم ملی ایران گفت: بازی کردن در آمیان به نوعی یادآور تاکتیک های بازی کردن در تیم ملی ایران است. 2 تیم در فاز دفاعی خوب عمل کرده و در تلاش برای بستن تاکتیک های تیم مقابل هستند که این باعث می شود حضور در آمیان برای من یک تمرین خوب برای بازی کردن در تیم ملی ایران باشد.

-آیا به رویارویی با پاری سن ژرمن و نیمار فکر کرده اید؟

در همه لیگ ها فضای فوق العاده ای بین هواداران وجود دارد اما قطعا من علاقه دارم مقابل پاری سن ژرمن و بازیکنان بزرگ این تیم بازی کنم. البته بازی کردن مقابل تیم هایی چون موناکو، لیون و مارسی نیز جذاب خواهد بود.

-تیم ملی ایران قرار است در اولین بازی تدارکاتی خود بعد از جام جهانی به مصاف ازبکستان برود و هر 2 تیم در مسیر آماده سازی برای جام ملت ها هستند. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

واضح بگویم می خواهم در این دیدار بازی کنم. کارلوس کی روش سرمربی باهوشی است و می داند با هر پرواز شما انرژی زیادی صرف می کنید و علاقه دارید بازی کنید. من علاقه دارم در همه بازی های تیم ملی بازی کنم اما باید دید چه اتفاقاتی پیش روی ما خواهد بود. من با بازیکنان تیم ملی نیز صحبت کرده ام و ما از شانس خوبی برای قهرمانی در آسیا برخورداریم.

-شرایط کارلوس کی روش برای ادامه کار در ایران نامشخص است. آیا این موضوع روی شما تاثیر می گذارد؟

بله قطعا، زیرا من به خاطر اینکه بازیکن تیم ملی ایران شده ام باید از کی روش تشکر کنم و از آنچه او برایم انجام داده واقعا ممنونم. شما می دانید کی روش یک مربی بزرگ است و امیدوارم تا زمانی که ممکن است هدایت ایران را در دست داشته باشد.
www.varzesh3.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.