سرخیو! روی سکوها چه می کردی؟ (عکس)

کاپیتان رئال با یک تصمیم عجیب و گرفتن کارت زردی عمدی در بازی رفت، رئال را امشب به تیمی بی دفاع برابر آژاکس تبدیل کرد.

به گزارش “ورزش سه”، کار رئال در لیگ قهرمانان با شکست سنگین خانگی مقابل آژاکس به اتمام رسید و برای اولین بار از سال 2010 در یک هشتم نهایی حذف شد. در شب غیبت سرخیو راموس، خط دفاعی رئال مادرید آشفته تر از همیشه بود.

رئال امروز تیمی متزلزل در کارهای دفاعی بود و زوج واران-ناچو نتوانست انتظارات را برآورده سازد. در شبی که رئال 4 گل خورد و 4 گل هم نخورد، بیش از همیشه غیبت سرخیو راموس را حس کرد. بازیکنی که همراه همسر و فرزندانش از جایگاه ویژه برنابئو نظاره گر بازی بود. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، در جریان بازی امشب، برنامه سازان کمپانی آمازون مشغول ضبط مستندی از راموس بودند!

راموس پس از قطعی شدن برتری 1-2 رئال در بازی رفت، عامدانه از داور کارت گرفت و بازی امروز را از دست داد. او حتی به دلیل این حرکت خود یک بازی اضافه نیز محروم شد اما قطعا حالا و با تماشای حذف تاریخی تیمش، افسوس تصمیم کودکانه خود در بازی رفت را خواهد خورد.

اگرچه سرخیو راموس مدافعی عاری از خطا نیست، اما تجربه و توانایی فنی او بی شک نقش مهمی در موفقیت های رئال مادرید در سال های اخیر داشته و شاید اگر برابر آژاکس او در میدان بود، هم تیبو کورتوا چهار گل دریافت نمی کرد و هم بعد از به ثمر رسیدن گل اول رئال مادرید توسط مارکو آسنسیو، راموس با تجربه خود، تهییج فضای استادیوم و شرکت در حملات، در بازگشت تیمش نقش آفرینی می کرد.

در سه دیدار آخری که سرخیو راموس در ترکیب رئال مادرید در لیگ قهرمانان غایب بوده، نتایج اسف باری برای این تیم رقم خورده است. شکست 1-4 دیشب برابر آژاکس، باخت با 3 گل در مرحله گروهی برابر زسکا و شکست 1-3 فصل قبل در برنابئو برابر یوونتوس، کارنامه رئال در غیبت کاپیتان بوده است.

راموس که در بازی رفت انگار نسبت به صعود تیمش مطمئن شده بود، با دریافت کارت زرد عمدی دیدار برگشت را از دست داد تا از روی سکوها تماشاگر یکی از بدترین شب های سال های اخیر رئال مادرید باشد اما واکنش های او روی سکوها بیانگر شرایط تلخ این مدافع بود.

.varzesh3.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.