شایعه ناجوانمردانه علیه رحمتی و وریا!

عجیب ترین شایعه 48 ساعت اخیر فوتبال ایران بازگشت مهدی رحمتی و تغیبر محل نصب بازوبند کاپیتانی این تیم است.

به گزارش ورزش سه، این شایعه عجیب در شرایطی مطرح شده است که در حال حاضر فوتبال ایران تعطیل است و تیم های فوتبال حاضر در این رقابت ها حتی تمرینات خود را آغاز نکرده اند و طبیعتا در شرایط کنونی بحثی در مورد نقل و انتقالات مطرح نیست. ضمنا بعضی از تیم ها برای فصل بعد شرایط کاملا نامشخصی از نظر کادرفنی یا بازیکنان دارند که هم استقلال و هم شهرخوردو جزو این تیم ها به شمار می آیند.

تیم فوتبال استقلال که امسال در کوران رقابت ها استراماچونی سرمربی ایتالیایی خود را از دست داد و فرهاد مجیدی را روی نیمکت تیم خود دید، برای انتخاب سرمربی فصل بعد خود منتظر 1+9 هفته باقی مانده لیگ و البته نتایج این تیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است و البته آنچه تکلیف نیمکت استقلال را مشخص می کند روند نتیجه گیری در این سه جبهه خواهد بود.

در عین حال شهرخودرو هم که هدایت تیم خود را به مجتبی سرآسیایی سپرده امیدوار است با درخشش بازیکنانی مثل مهدی رحمتی در 9 هفته باقی مانده تا پایان لیگ حداقل مثل فصل قبل موفق به کسب سهمیه آسیایی بشود. مهدی رحمتی که مهمترین خرید این فصل شهرخودرو محسوب می شود، بازوبند کاپیتانی این تیم را هم به بازو می بندد و نقش مهمی در هدایت بازیکنان این تیم که نسبت به فصل قبل چندان تقویت نشده اند دارد.

https://www.varzesh3.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.