شفر: برد مهمی به دست آوردیم/ هیات مدیره استقلال می‌داند در آینده چه چیزی می‌خواهیم

شفر: برد مهمی به دست آوردیم/ هیات مدیره استقلال می‌داند در آینده چه چیزی می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امشب برد مهمی را به دست آوردیم. همه باید برای استقلال تلاش کنند تا در آینده موفقیت های بزرگی کسب کنیم.


به گزارش وبسایت نود، وینفرد شفر بعد از پیروزی استقلال مقابل الهلال در نشست خبری اظهار داشت: ما امشب برابر الهلال برای هواداران فوق العاده که روزهای سخت کنار ما بودند، بسیار خوب جنگیدیم. نمی خواهم اکنون درباره این مسابقه خیلی صحبت کنم ولی موضوعی که در هفته های قبل گفتم این است که ما تیم بسیار خوب هستیم. یک استقلال خالص و یک تیم جنگنده داریم که از این بابت بسیار خوشحال هستم.

  • وی در ادامه اضافه کرد: جلسه خوبی با اعضای هیات مدیره داشتیم. جلسه ای که داشتیم برای آینده باشگاه است و این همان هدفی است که من دارم. می خواهیم آینده خوبی را رقم بزنیم و از همه اعضای هیات مدیره تشکر می کنم و کاملا آنها می دانند که ما برای آینده چه چیزی می خواهیم.

شفر در بخش بعدی صحبت های خود اظهار داشت: استقلال یک تیم معمولی در فوتبال ایران نیست و یکی از بزرگترین تیم های فوتبال آسیا محسوب می شود و امشب برد مهمی را به دست آوردیم. همه باید برای استقلال تلاش کنند تا در آینده موفقیت های بزرگی کسب کنیم.

او درباره صحنه گلی که استقلال دریافت کرد، گفت: یک توپ از سمت راست آمد که ما آن را خوب دفع نکردیم و ما یک گل دریافت کردیم. سپس آنها به دنبال استفاده از توپ های بلند بودند که دانشگر و منتظری خیلی خوب سر زدند. 90 درصد سرهای اول را ما زدیم اما موضوعی که هست در ضد حمله ما توپ های زیادی از دست دادیم و می توانستیم گل سوم را بزنیم و فرصت برای گل بیشتر هم داشتیم.

شفر در پایان در واکنش به صحبت های مامیچ مبنی بر نمایش موفق وینگرهای استقلال، اظهار داشت: ما وینگرهای بسیار خوبی داریم. شاید اسماعیلی بعد از دربی شرایط سختی داشت اما امشب فرشید، داریوش و همه بازیکنان بسیار خوب جنگیدند. داریوش در سمت راست بسیار خوب بازی کرد و این یک کار تیمی خوب است. جنیگدن همه بازیکنان باعث شد به موفقیت برسیم و با این کار سخت و خوب می توانیم همیشه برنده باشیم.

1004

90tv.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.