مسعود شجاعی؛ خداحافظی آری، جدایی مشخص نیست!

مسعود شجاعی با انتشار پستی در اینستاگرام از تیم تراکتورسازی تبریز به شایعاتی که مبنی بر جدایی اش وجود دارد دامن زد.

به گزارش ورزش سه، مسعود شجاعی کاپیتان تیم تراکتورسازی در تابستان گذشته با سروصدای زیادی به تیم سرخپوش تبریزی پیوست. او از ابتدا بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و محبوبیت زیادی هم نزد هواداران این تیم پیدا کرد.

شجاعی که اولین بازی خود را در مقابل استقلال انجام داده بود، در طول فصل درخشش قابل توجهی با تراکتور داشت اما با انتقاداتی هم از سوی هواداران روبرو شد. میزان این انتقادات در اواخر فصل به اوج خود رسید اما با این حال او در پایان بازی با پارس جنوبی از سوی عده ای از هواداران تشویق شد.

اما کمتر از یک سال بعد از قراردادهای هیجان انگیز تابستانی، مسعود شجاعی با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران تراکتورسازی خداحافظی کرد. این در حالی است که او به همراه احسان حاج صفی و اشکان دژاگه برای انجام پروژه جاه طلبانه پیراهن سرخ تراکتور را بر تن کرده بود و پیش بینی می‌شد فصل بعد هم در تراکتور بماند ولی پس از یک فصل در فراز و نشیب سرانجام تصمیم به خداحافظی گرفت‌. او در این پست از هواداران، مدیران عامل، مربیان و کارکنان این باشگاه تشکر کرد و حضور در تراکتور را یک تجربه مهم و خوب دانست.

شاید یکی از دلایل جدایی احتمالی شجاعی، درگیری یکی از هواداران تراکتور با او پس از بازی با پیکان بوده باشد اما طبیعتاً عدم کسب نتایج خوب در روزهای پایانی نیز مزید بر علت شد تا کاپیتان شماره ۷ تراکتور، پیش از شروع فصل نقل و انتقالات جدایی اش را اعلام کند.

البته پست اینستاگرامی نسبتا طولانی شجاعی به نوعی مبهم است و مشخص نیست که آیا او به صوت قطعی جدا میشود یا خیر. همچنین پیام او کاملا احترام آمیز است و دقیقا میتوان همان چیزی را برداشت کرد که در اخلاقیات این بازیکن وجود دارد. او نسبت به هواداران مهر و محبت از خود نشان داده و برای تراکتور هم آرزوی موفقیت کرده است.

حالا باید دید آیا شجاعی از تراکتور جدا خواهد شد یا خیر. باشگاه تراکتورسازی تاکید دارد که او قراردادی سه ساله با تراکتور امضا کرده و در این تیم ماندگار خواهد بود.

varzesh3.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.