منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی جدید سپاهان

انتخاب جانشین کرانچار از کنار زاینده رود
منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی جدید سپاهان


با تصمیم مدیران باشگاه سپاهان منصور ابراهیم زاده رسما هدایت این تیم اصفهانی را برعهده گرفت و جایگزین زلاتکو کرانچار شد.

  • به گزارش “ورزش‌سه”، مدیران باشگاه سپاهان بعد از قطع همکاری با زلاتکو کرانچار گزینه های مختلفی را برای قبول سرمربیگری این تیم مورد بررسی قرار دادند و در نهایت از بین گزینه های موجود به منصور ابراهیم زاده رسیدند.
  • تیم سپاهان بعد از شرایط سختی که در لیگ هفدهم تجربه کرد، مجبور به قطع همکاری با زلاتکو کرانچار شد. در این بین در سطح مدیریت باشگاه نیز تغییراتی ایجاد شد و با کنار رفتن محسن طاهری از سمت مدیرعاملی، مسعود تابش به عنوان سرپرست جدید باشگاه معرفی شد.

تابش در بدو ورود به سپاهان کریم قنبری را به عنوان مربی موقت انتخاب کرد و چند گزینه داخلی و خارجی را برای انتخاب سرمربی جدید در نظر گرفت. در نهایت و بعد از بررسی های متعدد منصور ابراهیم زاده از سوی باشگاه به عنوان سرمربی جدید انتخاب و معرفی شد.

مسعود تابش سرپرست باشگاه سپاهان با تایید این خبر گفت: «طی تماسی که با منصور ابراهیم‌زاده داشته‌ایم، قرار شد این سرمربی هدایت سپاهان را برعهده بگیرد. ابراهیم‌زاده درحال حاضر در ایران نیست و قرار است از سه‌شنبه هدایت تیم را برعهده بگیرد.»

  1. ابراهیم زاده که سوابق فراوانی در فوتبال ایران دارد، در دو مقطع زمانی به عنوان کمک مربی در سپاهان فعالیت کرده است. او در فصل 81-82 به عنوان دستیار فرهاد کاظمی حضور داشت و به عنوان قهرمانی در لیگ برتر رسیدند.
  2. ابراهیم زاده در فصل 85-86 بار دیگر به عنوان دستیار اول لوکا بوناچیچ به سپاهان برگشت و آن سال نیز با سپاهان تا فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و نایب قهرمان قاره کهن شد.

این مربی با کارنامه، سابقه حضور در ذوب آهن به عنوان مربی و سرمربی را دارد که در همین مدت به عنوان سرمربی موفق شد ذوب آهن را هم به فینال لیگ قهرمانان و نایب قهرمانی آسیا برساند.

ابراهیم زاده بعد از جدایی از ذوب آهن، در تیم های پیکان ، نفت ، راه آهن و مس کرمان سابقه سرمربیگری دارد و مدتی است در خارج از کشور امور شخصی اش را پیگیری می کند.

حالا با تصمیم مدیران باشگاه سپاهان او برای نخستین بار سرمربیگری این تیم را برعهده گرفته و قرار است با بازگشت به فوتبال ایران کارش را آغاز کند. ابراهیم زاده روز سه شنبه برای عقد قرارداد به ایران سفر می کند و در بازی های آینده روی نیمکت خواهد نشست. کریم قنبری مربی موقت کنونی سپاهان نیز که رابطه خوبی با ابراهیم زاده دارد، به عنوان دستیار اول وی فعالیتش را ادامه می دهد.

حالا با حضور منصور ابراهیم زاده هواداران این باشگاه امیدوار هستند تا او تیم را از بحران خارج کند و به رده های بالاتر جدول برساند. هرچند که به نظر می رسد این مربی باتجربه کار سختی در آینده خواهد داشت.
http://www.varzesh3.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.