چه زمانی باید تبلیغات انجام دهیم ؟

همیشه زمان تبلیغات است ، اما نه برای شما !

چه زمانی باید تبلیغات انجام دهیم ؟

در حاضر که این مطلب را میخوانید شاید جزو افرادی هستید که یا به دنبال راهی برای تبلیغات هستید یا در گذشته تبلیغاتی صورت داده اید و به دنبال روش های بهبود آن می گردید . اگر از جز هرکدام از این افراد باشید این مطلب می تواند به شما کمک خوبی داشته باشد تا راه صحیح تری را در مسیر تبلیغات انتخاب کنید .

امروزه صرف داشتن یک طراحی بنر خوب و گرافیکی و داشتن یک سرمایه برای تبلیغات نمی تواند نتیجه مطلوب و قابل قبولی را برای شما تضمین کند . امروزه علاوه بر این موارد داشتن یک ایده و فکر خوب بیش از هر چیزی می تواند نقش آفرین باشد ، البته این مساله به معنای عدم تاثیر پذیر بودن سرمایه تبلیغاتی و یک بنر خوب نیست . بلکه این موارد در کنار یکدیگر تبلیغ شما را دقیق تر و هدفمند تر میکند .

همیشه زمان تبلیغات است ، اما نه برای شما !

تصور برخی افراد بر این است که هر زمانی که سرمایه در اختیار داشته باشیم می توانیم عمل تبلیغات را انجام دهیم و برند سازی کنیم . موضوع داشتن بودجه تبلیغات همیشه بوده و خواهد بود اما مساله ای که کار دشوار می کند و به تبلیغ نقش و هدف درست می دهد نتیجه ی آن است ، تفکر به نتیجه عملی انجام می دهیم باعث می شویم بی گدار عمل نکنیم ، با ایده و فکر بیشتر قدم های تبلیغاتی خود را برداریم . هر چند با وجود ذکر این موارد همچنان افرادی زیادی وجود دارند که در همین لحظه در سطح وب در حال نمایش آگهی بیهوده ی خود هستند و هیچگاه داشتن یک شکل اصولی در روند تبلیغ خود را نمی پذیرند .

همیشه و در هر زمان می توان تبلیغات انجام داد . اما سوال اصلی اینجاست که چه زمانی نوبت شماست که تبلیغات انجام دهید ؟ .

با همراه باشید و در ادامه مطلب به توضیحاتی که در این ارتباط می دهیم توجه کنید .

خواندن این مطلب را فراموش نکنید : کیفیت تبلیغات بنری چقدر برای شما اهمیت دارد ؟

مرحله اول : خدمت یا محصول خود را آماده کنید

قبل از هر چیز باید برای ارائه به مشتریان محصول یا خدمتی در اختیار داشته باشید ، باید بدانید نیاز مشتریان هدف چیست و بر روی آن به نوعی فوکوس داشته باشید . تا زمانی که محصول یا خدمتی برای ارائه به مخاطب نداشته باشید به نظر شما نیازی برای تبلیغ دیده می شود ؟ ، طبیعاتا در غیر مخاطبی جذب نمی شود ، حتی اگر شما یک سوپر استار باشید و بخواهید تبلیغاتی صورت دهید باید یک هدف از انجام تبلیغ خود داشته باشید .

مرحله دوم : صفحه ی لندینگ خود را بسازید ( در صورتی که میخواهید تبلیغات اینترنتی انجام دهید )

اگر تبلیغات تحت وب صورت میگیرد حتما باید صفحه ای در اختیار داشته باشید و کاربر را به صفحه ی خود هدایت کنید ، این صفحه به اصطلاح لندینگ پیچ نامیده می شود ، صفحه ای عموما متشکل از اطلاعات محصول یا خدماتی که ارائه می دهید و کنار آن اطلاعات متنی ، تماس و راهنمایی های لازم و مرتبط به محصول و خدمات شما را شامل می شود . هر جه در این صفحه زیبایی و استاندارد های لازم را رعایت کنید تاثیر گذاری آن بر روی برند سازی ، فروش محصول یا خدمت خود را افزایش میدهید . مرحله دوم ( صفحه ی لندینگ ) بیش از گذشته نیازمند توجه صاحبان کسب و کار ها و تبلیغ دهنده ها می باشد . نباید به سادگی از کنار این موضوع بگذریم . همچنان وقتی به بررسی سایت های گاها شرکت های مطرح کشور می پردازیم به صفحات غیر استاندارد و بدور از رعایت تکنیک های طراحی برخورد می کنیم که در نگاه اول ما را از سایت خود فراری می دهند .

مرحله سوم : آماده بودجه و مخاطب تبلیغاتی خود را تعیین کنید

بعد از گذراندن دو مرحله ی ابتدایی باید خود را آماده مراحل جدی تر سازید ، میزان بودجه ی تبلیغاتی خود را تعریف و تعیین کنید . در کنار این موضوع هدف خود را به خوبی بررسی و سایت هایی که مد نظر دارید تبلیغ خود در آن ها به نمایش در آورید مورد ارزیابی قرار دهید . تاکید میکنم حتما در این زمینه از متخصصان حوزه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی مشورت های لازم را کسب کنید ، با مشورت از صاحب نظران و یا خواندن مطالب تخصصی در این حوزه در پارسی طرح دانش خود را افزایش دهید تا انتخاب درست و دقیق تری داشته باشید . البته امروزه انجام پروسه تبلیغات به سختی سال های گذشته نیست و هم از نظر وجود مقالات تخصصی و از هم نظر ابزار های تبلیغاتی رشد چشم گیری را در کشورمان شاهد هستیم که این ابزار ها همراه خوبی برای ارزیابی تبلیغات شما ارائه میدهند که شما قدم به قدم می توانید نقاط ضعف و قوت آگهی خود را مشاهده کنید و نسبت به رفع آن اقدامات لازم را صورت دهید .

از دیدن این محصولات سیر نمی شوید : فروشگاه طرح لایه باز گرافیکی

مرحله پایانی : طراحی بنر تبلیغاتی استاندارد

مرحله پایانی و مرحله ای که نمایان گر تمام تلاش شما در پروسه ی آماده سازی تبلیغات است را نشان می دهد. شما سه مرحله ای که شاید ساعت ها ، روزها زمان شما را گرفته است را پشت سر گذاشته اید و به مرحله ای میرسید که شاید به نظر ساده بیاید اما اگر شما تصویر خوبی از برند خود به مشتریان و مخاطبان نشان ندهید تمام زحمات شما به هدر می رود و با کاهش چشم گیر بیننده مواجه می شوید .

یک بنر خوب و با کیفیت باید از کوتاه ترین و خلاقه ترین متن های تبلیغاتی تشکیل شود ، تصاویر جذاب و مرتبط در آن دیده شود و با یک طراحی خوب و استاندارد در قالب یک سایز استاندارد تحت وب قرار گیرد . بدون شک در صورتی که مراحل ذکر شده گام به گام با رعایت موارد ذکر شده پشت سر بگذارید نتیجه خوبی کسب خواهید کرد.

با ما همراه باشید .

همیشه زمان تبلیغات است ، اما نه برای شما !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.