گروه E: تیم الوحده پرسپولیس به دلیل پیروزی در آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا

تیم الوحده پرسپولیس به دلیل پیروزی در آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا

گوا: سید جلال حسینی ، مدافع پیشکسوت پنج دقیقه قبل از پایان نیمه به گل رسید تا فینالیست های فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا ، پرسپولیس ، پیروزی یک بر صفر مقابل الوحده از امارات متحده عربی در دیدار افتتاحیه گروه E در گوا در روز چهارشنبه کسب کند.

پرسپولیس که فینال سال گذشته خود را به اولسان هیوندای جمهوری کره واگذار کرد ، با پیروزی سخت در ورزشگاه Pandit Jawaharial Nehru مبارزات خود را در سال 2021 آغاز کرد که به شاگردان یحیی گل محمدی آغاز ایده آل تلاش برای دستیابی به عنوان قهرمانی باشگاه قاره دست نیافتنی است.


گل حسینی یک ضربه نادر در بازی آزاد برای مدافع میانی 39 ساله بود و در نیمه اول نمایش نیمه تمام بود که تیم جمهوری اسلامی ایران بسیاری از مراحل را تعیین می کرد.

پرسپولیس از همان اوایل هشتم که ضربدر کم احمد نوراللهی تا بالای سر از پای مدافع الوحده بلند شد و ضربه سر شهریار مقانلو از روی تیرک به تیر دروازه برخورد کرد ، به چوب کاری پرداخت.

در انتهای دیگر میدان ، الوحده با روش متعارف تری تهدید می کرد در حالی که تیم ماتاوز اولین ضربه خود را از فاصله 12 یاردی به بیرون هدایت می کرد قبل از این که عمر خربن تلاش خود را از بیرون منطقه به هدف بکشد.

در حالی که 9 دقیقه از نیمه گذشته بود حسین کنعانی با ضربه سر از بالای دروازه پرسپولیس عبور کرد تا حسینی برتری تیمش را به دست آورد و یک حرکت خوب را با یک ضربه خوب به پایان برساند.

مهدی ترابی قبل از اینکه کاپیتان را در حاشیه منطقه تغذیه کند ، در محوطه جریمه با احسان پهلوان پاس رد و بدل کرد و پیشکسوت سه بار جام ملت های آسیا با خونسردی تلاش خود را به گوشه دروازه راشدعلی زد.

ترابی 20 دقیقه پس از شروع مجدد هنگامی که تلاش خود را بعد از بازی توسط مغانلو به سختی انجام داد یک فرصت طلایی را برای اضافه کردن به برتری پرسپولیس از دست داد ، اما در حالی که الوحده در دقایق پایانی راهی برای یافتن راه پیدا کرد ، سه امتیاز اول خود را از نسخه 2021 افزایش دهید.

www.the-afc.com/competitions/afc-champions-league/latest/news/group-e-persepolis-edge-al-wahda-for-winning-start-to-afc-champions-league-campa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.