بیک‌زاده: مگر من بازیکن تیم ملی این مملکت نبودم

بیک‌زاده: مگر من بازیکن تیم ملی این مملکت نبودم؟ آقای تاج به دادم برسید!

وبسایت رسمی برنامه نود – مدافع فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از مسئولان فدراسیون فوتبال گلایه دارد و معتقد است پاسخ درستی به وی نمی‌دهند.

به گزارش وبسایت نود ، هاشم بیک‌زاده فصل گذشته به تیم فوتبال تراکتورسازی در نیم فصل اضافه شد و در چند بازی هم در ترکیب این تیم به میدان رفت اما با اتفاقاتی که برای تیم تبریزی رخ داد بیک‌زاده به همراه امید عالیشاه و احمد نوراللهی بلاتکلیف شد. این نفرات تا پایان فصل منتظر ماندند و حالا عالیشاه در حال انتقال به فجر سپاسی است و نوراللهی با توجه به اتمام سربازی به پرسپولیس برمی‌گردد اما تکلیف بیک‌زاده مشخص نیست و خود این بازیکن نمی‌داند آیا بازیکن آزاد است یا نه.

بیک‌زاده درخصوص اینکه آیا تکلیفش روشن شده یا خیر، گفت: شاید باور نکنید هیچ فوتبالیستی در دنیا نیست که شرایط امروز من را داشته باشد! مگر می‌شود یک بازیکن نتواند با تیمی قرارداد ببندد.

وی افزود: ما به تراکتورسازی رفتیم و برای این تیم بازی کردیم اگر حضور من در تراکتورسازی غیرقانونی بود چرا ۶ امتیاز از این تیم کسر نشد. اگر حضور من قانونی بود پس چرا اجازه بازی در ادامه راه را به ما ندادند.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که واکنش سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون چیست، گفت: من چند جلسه به سازمان لیگ و فدراسیون رفتم و با آقای وثوق احمدی که مسئول رسیدگی به تعیین وضعیت بازیکنان است صحبت کردم. جالب است به من چنین پاسخی دادند. مورد شما در نقل و انتقالات وجود ندارد!

بیک‌زاده تاکید کرد: آقای تاج به داد من برسید، اصلا برای من یک سوال بوجود آمده مگر غیر از این است که مورد من باید استعلام شود؟ دوستان در فدراسیون فوتبال این را از فیفا استعلام بگیرند. سال گذشته در نیم فصل دوم به خاطر بازی نکردن در تراکتورسازی از نظر فوتبالی ضرر کردم و بیرون ماندم و حالا هم چند پیشنهاد داشتم که همگی به خاطر فرصت‌سوزی از دست رفت. هر باشگاهی از من سوال می‌کند وضعیتت چگونه است و ما می‌خواهیم تو را جذب کنیم نمی‌دانم چه پاسخی به آنها بدهم.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: مگر می‌شود فدراسیون فوتبال نتواند استعلام کند که یک بازیکن چگونه می‌تواند به تیم دیگری منتقل شود. فوتبالم در حال خراب شدن است و ای کاش رئیس فدراسیون فوتبال دستور رسیدگی این موضوع را بدهد. من توقع زیادی ندارم ولی سوالم این است که آیا من برای پیراهن تیم ملی این مملکت زحمت کشیده‌ام یا نه؟ اگر به عرقی که برای پیراهن تیم ملی ریختم اعتقاد دارند خواهش می‌کنم مشکل من را پیگیری کنند تا من بتوانم به تیم‌هایی که من را می‌خواهند بروم.

منبع : http://90tv.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.