حسینی: خودم را برای 5 دقیقه خراب نمی‌کنم

دروازه بان جوان استقلال می گوید 5 دقیقه ارزش ندارد که بخواهد به خاطر آن اجر خودش را ضایع کند.

به گزارش “ورزش سه” دقیقه آخری که حسینی داشت رکورد کلین شیت متوالی در تاریخ فوتبال ایران را جا به جا می کرد برای او حسابی حاشیه ساز شد.

در دقیقه 52 شوت ترابی با برخورد به صورت حسینی و تیر دروازه به بیرون رفت و در حالی که بازیکنان سایپا منتظر بودند تا ضربه کرنر را بزنند دروازه بان استقلال روی زمین افتاد و تا وقتی که رکورد را شکست هم از جای خود بلند نشد. در این بین شایعاتی به وجود آمده که حسینی برای ثبت این رکورد تاریخی حاضر نشد از زمین بلند شود و این نکته است که دروازه بان جوان استقلال را حسابی ناراحت کرده است.

سید حسین حسینی در این باره گفت: واقعا نمی دانم این شایعات چطور برای من درست شد درحالی که عکس ها نشان می دهد که بینی من بر اساس برخورد توپ شکسته است. بعد از بازی هم به همه نشان دادم که بینی ام کج شده است و این حرف هایی که مطرح می شود به هیچ عنوان نمی تواند صحت داشته باشد.

او ادامه داد: در آن صحنه که این اتفاق برایم افتاد اصلا نمی دانم توپ کجا رفت و خودم هم در اثر برخورد توپ کاملا گیج شده بودم. یکی از بازیکنان می گفت به پهلو دراز بکش تا خون وارد مغزت نشود. شرایط عجیبی بود و اصلا خودم هم نمی دانم چه اتفاقی در آن صحنه برای من رخ داد.

دروازه بان استقلال در مورد این که تا بعد از رکورد شکنی از زمین بلند نشد هم گفت: باور کنید من اصلا نمی دانستم بازی دقیقه چند است و فقط در 10 ثانیه پایانی که تماشاگران یک صدا ثانیه ها را فریاد می زدند متوجه شدم که رکورد را شکسته ام. من آنقدر درد داشتم که اصلا متوجه رکورد نبودم.

حسینی در ادامه نسبت به رکودری که به این شکل شکسته شد هم می گوید: من 873 دقیقه دروازه استقلال را بسته نگه داشتم و حالا 5 دقیقه کمتر یا بیشتر چه اهمیتی دارم؟ فکر می کنم دقایق بسته نگه داشتن دروازه ام به اندازه کافی خوب بود که نخواهم تمارض کنم. دلیلی هم نداشت که تمارض کنم چون این رکوردها تمام می شود و مهم موفقیت تیم است که ارزش آن برای هر بازیکنی از رکوردهای فردی مهمتر است. مطمئن باشید من به خاطر 5 دقیقه بیشتر و کمتر هرگز خودم را خراب نمی کنم و با تمارض خودم را زیر سوال نمی برم.

دروازه بان استقلال در پایان در مورد رکورد شکنی اش هم گفت: این رکورد خواست خدا بود ولی کاش با پیروزی استقلال همراه می شد. ناراحتی هواداران از نتیجه من را هم ناراحت کرد و شادی ام تکمیل نشد.

http://www.varzesh3.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.