اشتباهات کاریوس، تقصیر راموس بود!

پزشکان آمریکایی اعلام کردند ضربه شدیدی که به سر لوریس کاریوس، دروازه بان لیورپول، در دیدار فینال لیگ قهرمانان، برخورد کرد، روی عملکرد او تاثیر داشت.

به گزارش “ورزش سه”، کاریوس در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید با دو اشتباه وحشتناک، باعث شکست لیورپول شد. او به تازگی در بیمارستانی در ماساچوست تحت معاینه قرار گرفت و پزشکان معتقدند که ضربه شدیدی که به سر او برخورد کرد، روی عملکرد او در آن دیدار تاثیر داشت.

در بیانیه که در وبسایت این بیمارستان منتشر شده، آمده است:” بعد از تماشای دقیق فیلم بازی و بررسی موشکافانه گزارش ها، از جمله گزارش های فعلی و نشانه هایی که بعد از برخورد در زمین، معاینات فیزیکی و داده ها دیگر به دست آمد، ما نتیجه گرفتیم که آقای کاریوس در طول دیدار روز 26 می، دچار تصادمی از ناحیه سر شد.

در زمان بررسی ما، نشانه های باقی مانده از برخورد، نشان می داد که آقای کاریوس دچار کارکرد نامطلوب بینایی شد که بلافاصله بعد از برخوردی که برای او رخ داد، اتفاق افتاد. سایر نشانه ها نشان می دهد که مشکل بینایی او ادامه داشت و می تواند روی عملکرد او تاثیر گذاشته باشد.”

در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که کاریوس روی یک ضربه کرنر، برخورد شدیدی با سرخیو راموس داشت و دقایقی بعد، با یک اشتباه، موجب گل اول رئال شد.

او همچنین روی گل سوم رئال، ضربه گرت بیل از پشت محوطه جریمه را نتوانست مهار کند و توپ از بین دستانش وارد دروازه شد. پیش از این، کادر پزشکی لیورپول هم اعلام کرده بود که ممکن است کاریوس دچار کاهش سطح هوشیاری در اثر این برخورد شده باشد و به همین دلیل، از او خواستند تا در تعطیلاتش در آمریکا، تحت معاینات بیشتر قرار بگیرد.

varzesh3.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.