آبی و اناری ها باید دوباره به رم حمله کنند

هر تابستان یک داستان ثابت تکرار می‌شود، بارسلونا در نقل و انتقالات، بازیکنانی را با قیمت گزاف می‌خرد و با قیمت‌های پایین می‌فروشد.

به گزارش “ورزش سه”، این موضوع، تجسم اتفاقات حال حاضر باشگاه است، به خصوص پس از اینکه هدف اصلی نقل و انتقالاتی آنها یعنی آنتوان گریزمان، تصمیم گرفت که در اتلتیکو بماند. در حال حاضر باشگاه با مدیریت بارتومئو، آرتور ملو (31 +9 میلیون یورو) و کلمنت لنگله (35.9 میلیون یورو) را به خدمت گرفته است. دو بازیکنی که هزینه زیادی برای تیم داشته اند و به تیمی اضافه خواهند شد که نیاز به تقویت به خصوص در پست های اصلی دارد.

  1. مشکل اصلی بارسلونا با ارنستو والورده این بود که تفاوت بین تیم اصلی و نیمکت بسیار زیاد بود. این موضوع مقابل رم خودش را نشان داد. بازیکنانی که خسته بودند روی نیمکت بودند و آنهایی که داخل زمین رفتند، نتوانستند پاسخی پیدا کنند زیرا در حقیقت پاسخی وجود نداشت.

ترنسفر اخیر باشگاه بارسلونا این تئوری را ثابت می‌کند که بهتر است یک متخصص نقل و انتقالات جذب کند. آبی اناری ها ناگهان وارد موضوع انتقال مالکوم به رم شدند و با 40 میلیون یورو او را به خدمت گرفتند. درست وقتی باشگاه ایتالیایی از انتقال مطمئن بود، بارسا وارد شد و ستاره برزیلی را ربایید.

در حقیقت بارسلونا سراغ برنامه سوم خود رفت. برنامه دوم آنها جذب ویلیان از چلسی بود که باشگاه چلسی هزینه بالایی در قبالش خواسته بود و بارسا با توجه به اینکه او 30 ساله است، قید خریدش را زد.

دنی آلوس، راکیتیچ، آدریانو، سیدو کیتا و الیکس ویدال 5 بازیکنی هستند که بارسا از سویا به خدمت گرفت. 5 بازیکنی که مونچی، مدیر ورزشی وقت سویا آنها را دور هم جمع کرده بود و به جز ویدال و آدریانو، این بازیکنان به درست ترین خرید های اخیر بارسا تبدیل شدند. دو تابستان اخیر برای بارسا عجیب بوده زیرا آنها بازیکنانی ناشناخته را جذب کردند و نه آنهایی که می‌توانستند موفقیت را تضمین کنند.

اگر ثروت را بیهوده مصرف کنید، ارزشی ندارد. این موضوع توضیح می‌دهد که چرا بارسا در سه فصل اخیر در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ حذف شده (مقابل اتلتیکو، یووه و رم). آنها نتوانستند از مسی بهترین بازی را بگیرند و هر چه جام کسب کرده اند، به لطف مسی بوده است.

آنها می‌گویند روزی دیگر راجع به جدایی ها صحبت خواهیم کرد زیرا اگر بارسلونا موقع خرید بازیکن دچار مشکل شود، موقع فروشش اوضاع بدتر نیز خواهد شد.

varzesh3.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.