استقلال 2 – 1 الهلال/ بازگشت شاگردان شفر به آسیا

استقلال 2 - 1 الهلال/ بازگشت شاگردان شفر به آسیا

در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیمهای استقلال و الهلال از ساعت 21:30 به مصاف هم رفتند.


به گزارش وبسایت نود، قضاوت این دیدار را داور استرالیایی بر عهده داشت. این بازی با برتری 2 بر یک استقلال به اتمام رسید تا با این نتیجه، آبی های تهرانی هم امتیاز با الدحیل و بالاتر از العین در رده سوم گروه قرار بگیرند. در این گروه الهلال با 6 امتیاز صدرنشین است.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، علی کریمی، پاتوسی، داریوش شجاعیان، ایسما(87- منشا)، فرشید اسماعیلی(92- آرمین سهرابیان)

ترکیب الهلال: علی المعیوف، محمد البریک، جهفالی، البلیهی، کادیش، جینیاک، محمد شلهوب، کارلوس ادواردو، هتان(65- الشهرانی)، میلوس(62- ناصر الدوساری)، جوینکو (66- نواف العبید) و گومیس

دقایق حساس:

(گل اول استقلال) دقیقه 4: روی ارسال کرنر بی نقص پاتوسی، علی کریمی با ضربه سر گل اول استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 23: روی ارسال از راست بازیکنان الهلال، هتان موفق به شوتزنی از داخل محوطه جریمه استقلال شد که ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

(گل دوم استقلال) دقیقه 30 : ضربه ایستگاهی ارسالی پاتوسی با ضربه سر دانشگر و در ادامه پرش به موقع و سرزنی پژمان منتظری همراه شد تا گل دوم استقلال به ثمر برسد.

دقیقه 35: ارسال از چپ بازیکنان استقلال با ضربه سر علی کریمی همراه شد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه الهلال به بیرون رفت.

دقیقه 40: گومیس در محوطه جریمه استقلال صاحب فرصت شد که ضربه این بازیکن با تکل فرشید اسماعیلی از بالای دروازه استقلال به کرنر رفت.

دقیقه 42: پاس رو به عقب گومیس برای جووینکو این بازیکن را در محوطه جریمه صاحب فرصت کرد که شوت سنگین او از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه47: ارسال شلهوب از راست در محوطه جریمه استقلال به جووینکو رسید که ضربه این بازیکن در شلوغی محوطه جریمه توسط حسینی مهار شد.

دقیقه 51: ضربه ایستگاهی ادواردو با اختلاف زیاد از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 53: گومیس در محوطه جریمه استقلال پا به توپ شد که ضربه این بازیکن با تاثیری که دانشگر روی توپ گذاشت راهی کرنر شد.

(گل اول الهلال) دقیقه 70 : روی ارسال از چپ بازیکنان الاهلی، زکی پور دچار اشتباه شد تا توپ به گومیس برسد و دروازه استقلال توسط این بازیکن باز شود.

دقیقه 80: ضربه ایستگاهی نواف میرفت تا با ضربه سر خطرناک زکی پور دروازه استقلال را تهدید کند که حسینی توپ را به خوبی مهار کرد.

خلاصه لیگ قهرمانان آسیا: استقلال 2-1 الهلال عربستان / HD

2051

90tv.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.