اسپال 2 – 1 یوونتوس؛ قهرمانی به تاخیر افتاد

یوونتوس در خانه اسپال با نتیجه 1-2 مغلوب شد.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس در دیداری که برای مسجل کردن قهرمانی خود به یک تساوی نیاز داشت، در خانه اسپال با نتیجه 1-2 شکست خورد تا قهرمانی این تیم یک هفته دیگر به تاخیر افتد.

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. اولین فرصت بازی در دقیقه 15 برای اسپال ایجاد شد اما ضربه آکروباتیک مورگیا در اختیار پرین قرار گرفت.

دقایقی بعد و روی ارسال مورگیا، این شیاتارلا بود که با ضربه ای والی دروازه یوونتوس را تهدید کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 30 این یوونتوس بود که بر خلاف جریان بازی به گل رسید. ضربه ای زمینی کانسلو در میانه راه با اثرگذاری مویس کین همراه شد تا ستاره جوان یوونتوس یک بار دیگر گلزنی کرده و تیمش را از اسپال پیش اندازد.

بعد از دریافت گل اسپال سراپا حمله شد و می توانست با ضربه سر فلوکاری به گل برسد اما این موقعیت نیز از دست رفت تا نیمه اول کم افت و خیز با برتری 0-1 یوونتوس به اتمام برسد.

اسپال در همان ابتدای نیمه دوم می توانست توسط پتانیا به گل تساوی دست یابد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

اما در دقیقه 50 اسپال بالاخره گل رسید. ارسال شیاتارلا با ضربه سر چکشی کوین بونیفاتزی همراه شد تا میزبان مزد حملات خود را گرفته و به گل تساوی دست یابد.

در دقیقه 58 اسپال تا آستانه زدن گل نیز پیش رفت اما ضربه سر مورگیا به قدری محکم تبود که ماتیا پرین را درون دروازه یوونتوس تسلیم کند. در ادامه باز هم جریان بازی آرام شد و یوونتوس که به دنبال حفظ نتیجه بود، بیشتر به اداره جریان بازی پرداخت.

در دقیقه 67 نیکولی با ضربه ای تماشایی نیکولوسی، بازیکن تازه وارد و جوان یوونتوس از پشت محوطه با عکس العمل تماشایی دروازه بان اسپال به بیرون رفت.

در دقیقه 72 دیبالا روی ریباند ضربه کوادرادو می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ویویانو عکس العمل خوبی نشان داد.

اما در دقیقه 74 این اسپال بود که به گل دوم رسید. روی پاس مورگیا، فلوکاری در محوطه صاحب فرصت شد و با ضربه ای دقیق موفق شد تیمش را مقابل یوونتوس پیش اندازد.

در ادامه یوونتوس تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کرد اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه اسپال ایجاد کند و در نهایت 1-2 مغلوب این تیم شد.

varzesh3.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.