السد ژاوی را برای پرسپولیس نگه داشت

کاروان السد در حالی راهی جده عربستان شد که سرمربی پرتغالی روی کاپیتان اسپانیایی برای این بازی ریسک نکرد.

به گزارش “ورزش سه”، بازگشت ژاوی هرناندز به تمرینات گروهی السد چند روز تا آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا این امیدواری را ایجاد کرد که مهندس سابق بارسلونا در بهترین زمان ممکن به ترکیب بازخواهد گشت. در شرایطی که رسانه های دوحه از سفر ژاوی به جده خبر داده بودند در آخرین لحظه این بازیکن از فهرست مسافران خارج شد تا در دوحه به روند درمانی و بازیابی قوای جسمانی خود بپردازد.

روزنامه العرب در گزارش خود از غیبت ژاوی در سفر به جده و رویارویی با الاهلی مدعی شد اوسوالدو فریرا پرتغالی بدون این که ریسکی در قبال ستاره پابه سن گذاشته اسپانیایی انجام بدهد ژاوی هرناندز را برای بازی سرنوشت ساز هفته آتی مقابل فینالیست فصل قبل آسیا یعنی پرسپولیس ایران حفظ کرد تا در حضور مهندس اسپانیایی در دوحه مقابل رقیب ایرانی به میدان برود.

بنا به نوشته این روزنامه رویارویی با پرسپولیس ایران از دید مربی پرتغالی کلیدی ترین بازی مرحله گروهی برای السدی ها در راه صعود محسوب می شود و حضور ژاوی در این بازی بهترین اتفاق ممکن در راه انتقام گرفتن و کسب سه امتیاز خانگی خواهد بود.

ژاوی هرناندز نزدیک به یک ماه قبل با آسیب دیدگی در تمرینات السد روبرو شد که به تجویز کادر پزشکی باید سه تا چهارهفته تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی را در دستور کار قرار می داد. ستاره اسپانیایی در آخرین ماه های دوران فوتبال حرفه ای خود بلافاصله با نظارت بهترین پزشکان کلینیک اسپایر دوحه درمان خود را در کنار ستاره های مشهوری همچون اومتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا در اسپایر استارت زد و از اواخر هفته گذشته به تمرینات گروهی السد بازگشت.

صدرنشین لیگ ستارگان در این مدت بازی های بسیار مهمی در لیگ ستارگان را از دست داد اما در غیاب او زعیم سفیدپوش به تاخت و تاز خود ادامه داد تا فریرا پرتغالی بدون این که نگرانی از بابت غیبت مهندس اسپانیایی داشته باشد قید حضور ژاوی در جدال با الاهلی در جده را بزند تا از این بازیکن و رهبر باتجربه برای رویارویی حساس هفته آتی با پرسپولیس ایران بهره ببرد.

ژاوی در آخرین مصاف دو تیم در نیمه نهایی فصل گذشته در آخرین دقیقه بازی می توانست با ضربه سر دیدنی خود السدی ها را مسافر فینال لیگ قهرمانان کند، صحنه ای که با درخشش فوق العاده علیرضا بیرانوند توام شد تا سیو جادویی او مانع گل شدن ضربه و حرکت دیدنی ژاوی هرناندز شود. حالا چند ماه بعد از آن شب عجیب در ورزشگاه آزادی ستاره اسپانیایی یک بار دیگر در بازی با پرسپولیس به ترکیب السد برمی گردد به این امید که بتواند تاثیرگذاری خود را دوباره به رخ بکشد.

varzesh3.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.