بازیکن آفریقای جنوبی گزینه حضور در خط هافبک استقلال




هافبک 26 ساله آفریقای جنوبی گزینه نزدیک به استقلال برای حضور در خط هافبک این تیم است که احتمالا ظرف روزهای آینده قراردادش را با آبی ها نهایی خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از جذب اسماعیل گونسالوس در خط حمله مدیران باشگاه استقلال خبر از جذب یک هافبک بازیساز خارجی دادند تا این تیم با قدرت هرچه تمام تر بتواند نیم فصل دوم لیگ برتر و البته لیگ قهرمانان آسیا را استارت بزند.

حالا از باشگاه استقلال خبر می رسد که آیاندا پاتوسه هافبک 26 ساله اهل آفریقای جنوبی گزینه نهایی وینفرد شفر برای حضور در این تیم است و او احتمالا ظرف روزهای آینده برای عقد قرارداد نهایی وارد ایران خواهد شد تا بعد از تایید پزشکان باشگاه قرارداد خود را با آبی ها رسمی کند.

در مورد آینده پاتوسه اولین نکته ای که می توان گفت این است که او زیاد اهل تیم عوض کردن نیست، پاتوسه از سال 2011 تا 2017 در تیم لوکرن بلژیک بازی کرده است و در این مدت در مجموع 145 بازی موفق شد 21 گل هم بزند که برای یک هافبک آمار خوبی محسوب می شود.

پاتوسه از سال 2017 به تیم کیپ تاون سیتی در زادگاهش پیوست که در این تیم هم در 22 بازی که انجام داد موفق شد 9 گل بزند.

پاتوسه از سال 2013 به تیم ملی آفریقای جنوبی هم دعوت شده است و در مجموع 12 بازی که برای این تیم بازی کرده است موفق شده 3 گل بزند.

این بازیکن با رزومه نسبتا خوبی که دارد به احتمال فراوان در روزهای آینده با استقلال قرارداد امضا می کند و در این تیم باید با بازیکنان با کیفیتی مثل فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی، طارق همام و الهیار صیادمنش رقابت کند.

پیش از این استقلالی ها قصد داشتند سرور جپاروف را به تیم شان برگردانند اما چون این بازیکن حاضر به شرکت در تست های پزشکی نشد، مدیران باشگاه از جذب او منصرف شدند.

سایت ترانسفر مارکت پاتوسه را 900 هزار یورو ارزش گذاری کرده است اما بی تردید او با قیمتی به مراتب کمتر با آبی ها قرارداد امضا خواهد کرد تا یک فصل و نیم در این تیم بازی کند و به استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

پاتوسه امشب در ترکیب تیمش در لیگ آفریقای جنوبی به میدان می رود و با توجه به اینکه نقل و انتقالات زمستانی این کشور یکی دو روز دیگر به پایان می رسد، باشگاه استقلال فرصت زیادی برای گرفتن رضایت نامه این بازیکن نخواهد داشت.

varzesh3.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.