تیام و جپاروف بر می گردند اگر…

مدیران باشگاه استقلال در تلاش برای تقویت این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر هستند اما در این راه مشکلات مهمی به وجود آمده است که می تواند آنها را در راه تقویت تیم با مشکل روبرو کند.

به گزارش “ورزش سه”، چند روزی است که فضای مجازی پرشده است از خبر بازگشت سرور جپاروف به استقلال، بازیکنی که فصل پیش نمایش بسیار خوبی در ترکیب استقلال داشت و یکی از ارکان موفقیت این تیم بود اما در پایان فصل ترجیح داد به لیگ قزاقستان برود، در این تیم به طور کامل نیمکت نشین بود و حالا ظاهرا در سال های آخر فوتبالش هوای بازگشت به جمع آبی پوشان را در سر دارد.

در این بین اما اتفاق های فصل گذشته در مورد این بازیکن در حال تکرار شدن است، جپاروف فصل قبل با مبلغ 350 هزار دلار با مدیران وقت باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق رسیده بود اما چند ایجنت زیر پای او نشستند و به قدری قیمت این بازیکن را بالا بردند که کنترل از دست باشگاه خارج شد و در نهایت پروژه جذب این بازیکن به امری محال تبدیل شد.

حالا چند روزی است که یک ایجنت ایرانی مقیم ازبکستان عکس هایی با جپاروف منتشر کرده و از آمادگی این بازیکنی برای بازگشت به استقلال صحبت کرده است، پست هایی که به طور طبیعی هدفی جز بالا بردن قیمت این بازیکن و البته خارج کردن کار از دست باشگاه استقلال نخواهد داشت چراکه وقتی خبر تمایل یک بازیکن برای بازگشت به تیم سابق خود منتشر می شود باعث فشار هواداران به باشگاه و بالا رفتن قیمت این بازیکن می شود.

در این بین طبیعی است که باشگاه استقلال برای بازگشت تیام هم تلاش خواهد کرد، بازیکنی که بعد از یک فصل فوق العاده در نقل و انتقالات به باشگاه عجمان رفت و هرگز نتوانسته درخشش خود در استقلال را تکرار کند.

اما در این بین به احتمال فراوان با نزدیک شدن به نقل و انتقالات زمستانی فضاسازی برای این بازیکن هم در فضای مجازی آغاز خواهد شد تا قیمت این بازیکن بالا برود، قیمتی که پرداخت آن از توان باشگاه استقلال خارج است.

اما در این بین نقش هواداران استقلال بسیار پررنگ است چراکه آنها با فشار آوردن به باشگاه می توانند قیمت بازیکنان مورد نظر باشگاه را تا حد قابل توجهی بالا ببرند، در حالی که با سکوت خود می توانند به باشگاه در راه بازگرداندن این ستاره ها با قیمتی معقول کمک کنند.

مدیران استقلال در تلاش برای تقویت استقلال در نیم فصل دوم هستند اما به نظر این بار در این راه نقش هواداران بسیار پررنگ خواهد بود و آنها می توانند این بار سرنوشت باشگاه را خود رقم بزنند.

varzesh3.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.