نظرسنجی بزرگ سایت نود؛ بهترین دروازه‌بان سال ۹۷ را انتخاب کنید

نظرسنجی بزرگ سایت نود؛ بهترین دروازه‌بان سال ۹۷ را انتخاب کنید

در انتخاب تیم منتخب فوتبال ایران در سال ۹۷ شرکت کنید.
به گزارش سایت نود، با پایان سال ۹۷ سایت نود مانند سال گذشته ، اقدام به انتخاب تیم منتخب سال نموده است. البته این کار با توجه به رای مردم خواهد بود. از همین رو بهترین های هر پست با توجه به عملکردشان در بازیهای ملی و باشگاهی در سال ۹۷ با توجه به نظر کارشناسان سایت نود معرفی شده اند. انتخاب نهایی بازیکنان حاضر در تیم منتخب با توجه به رای کاربران سایت نود انجام خواهد شد. این نظر سنجی در صفحه اصلی سایت موجود است .


بخش اول نظرسنجی از کاربران سایت و کانال نود مربوط به انتخاب بهترین دروازه بان سال ۹۷ است.
• علیرضا بیرانوند:
علیرضا بیرانوند سال فراموش نشدنی را پشت سر گذاشت.مهار ضربه پنالتی کریس رونالدو توسط این دروازه‌بان به عنوان ماندگارترین قاب تصویری سال ۹۷ توسط بینندگان برنامه نود انتخاب شد.بیرانوند با پرسپولیس قهرمان لیگ و فینالیست آسیا شد و به همراه تیم ملی در جام ملتهای آسیا تا مرحله نیمه نهایی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شد.
• مهدی رحمتی:
مهدی رحمتی پس از آنکه سال ۹۶ و روزهای ابتدایی سال ۹۷ را روی نیمکت استقلال سپری کرد موفق شد در آغاز لیگ هجدهم جایگاه خود را در ترکیب اصلی استقلال پس بگیرد و روزهای خوبی را به همراه این تیم پشت سرگذاشت.این دروازه‌بان نقش به سزایی در کسب عنوان بهترین خط دفاع لیگ برای استقلال داشته است
• محسن فروزان:
پس از آنکه تراکتورسازی در لیگ هفدهم بزرگترین لطمه را از درون دروازه دید اقدام به جذب محسن فروزان کرد و این دروازه‌بان توانست این خلا را بر طرف سازد و با ۱۲ کلین‌شیت یکی از رکوردداران بسته نگه داشتن دروازه در فصل جاری لیگ است.
• پیام نیازمند:
پیام نیازمند روزهای درخشان خود در سال ۹۶ را در سال ۹۷ ادامه داد که حاصل آن پیوستن به تیم مدعی سپاهان و حضور در تیم ملی در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ بود
در روزهای آینده نظرسنجی در مورد انتخاب بهترین های فوتبال ایران در پست های باقیمانده هم از طریق سایت نود صورت خواهد گرفت.
۶۰۶۱۰

90tv.ir/news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.