تحصیل پزشکی در گرجستان

تحصیل پزشکی در گرجستان

تحصیل پزشکی در گرجستان به دلیل شرایط ویژهای که دارد، جزء بهترین گزینه‌ها برای تحصیل در خارج از کشور است و اکثر دانشجویان تلاش میکنند تا برای ادامه تحصیل، به آنجا بروند؛ زیرا کشور گرجستان بهترین گزینه برای تحصیل پزشکی در جهان به حساب می‌آید و با قطعیت میتوان گفت که در آنجا امکان قبولی 100 در 100 وجود دارد.

تحصیل پزشکی در گرجستان

سیستم آموزشی گرجستان از سال ۲۰۰۴ میلادی دچار تحولات شگرفی شده است. تغییرات مثبتی که دانشگاه‌های قدیمی گرجستان را هم‌ سو با بسیاری از کشورهای معتبر جهان قرار داده است. تحصیل پزشکی در گرجستان به زبان انگلیسی، روسی و گرجی صورت میگیرد. اما عموما تدریس در کلاسها به زبان انگلیسی است. از لحاظ میزان شهریه هم، گرجستان یکی از بهترین شرایط را در بین مقاصد مختلف تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دنیا دارد.

بیشتر افرادی که برای ادامه تحصیل کشور گرجستان را انتخاب کرده‌اند، با موفقیت تحصیلات خود را به پایان رسانده‌اند. این افراد از  آموزش‌های حرفه‌ای بهره‌‌مند شده که این آموزش‌ها جزو اصول پایه در پزشکی هستند. در واقع این اصول پزشکی پایه می‌توانند در رفتار حرفه‌ای و تجربه پزشکی فرد تاثیرگذار بوده و اهمیت بسیار زیادی داشته باشند.

آموزش عالی پیشینه طولانی‌ای در گرجستان دارد و دانشجویان می‌توانند در رشته‌های مختلف و متنوع گرجستان را برای تحصیل خود انتخاب کنند. رشته دندانپزشکی یکی از رشته‌های پرطرفدار در تمامی جهان است که متقاضیان تحصیل دندانپزشکی در گرجستان، با وجود شرایط خاص و رقابت شدید آن سالانه روندی صعودی داشته است.

بورسیه تحصیلی گرجستان ،شهریه را برای دانشجویانی که مایل به تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی هستند را فراهم می‌کند. هنگامی که برای دریافت ‌بورسیه تحصیلی از یک دانشگاه شرکت کننده، درخواست داده می‌شود، متقاضی باید مدارک صلاحیت را ارائه دهد. برای دریافت ‌بورسیه تحصیلی، دانشجو باید کلیه شرایط لازم را در قانونی که تحت آن ارائه می‌شود و هم‌چنین باید کلیه شرایط پذیرش تعیین شده توسط دانشگاه شرکت کننده را داشته باشد و قبل از دریافت بورسیه تحصیلی گرجستان ، باید مراحل درخواست دانشگاه را طی کند.

.

.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.