برای ترکیب اصلی استقلال بجنگید

تمرینات استقلال این روزها حاشیه جذابی دارد؛ رقابت بازیکنان برای رسیدن به ترکیب اصلی.

به گزارش “ورزش سه”، وینفرد شفر هنوز یک هفته از دوران حضور در استقلال را پشت سر نمی گذارد؛ اما تغییرات او در تمرینات این تیم ملموس شده است. در کنار تمامی تغییرات فنی و فوتبالی در تمرینات که با اضافه شدن برنامه های بدنسازی پیش از شروع تمرین تا تغییر در برنامه و آیتم های تمرینی شاهد هستیم، “انگیزه” بالای بازیکنان متغییری است که تغییر آن محسوس تر از دیگران است.

بازیکنان استقلال این روزها پیش از شروع تمرین، با انگیزه در زمین چمن حاضر می شوند و صدای خنده و شوخی آنها تا دقایقی مجموعه ورزشی آزادی را تحت تاثیر قرار می دهد. با شروع تمرین اما تمامی این شوخی ها، جای خود را به نظمی از جنس آلمان ها می دهد.

شفر با شروع تمرین بسیار جدی می شود و همین موضوع باعث می شود تا بازیکنان با رویکرد دیگری در تمرین حاضر شوند. بازیکنان استقلال در جریان تمرینات، برای اثبات خود به شفر آلمانی تلاش زیادی انجام می دهند و از هیچ تلاشی برای اثبات توانایی های خود به شفر دریغ نمی کنند. این موضوع از زمان گرم کردن تا بازی های درون تیمی و ضربه زدن به سمت دروازه، کاملا مشهود است.

جنگ بازیکنان برای ترکیب اصلی، خواسته اصلی شفر است. سرمربی آلمان ها به بازیکنان گفته که هیچکس جایگاه ثابتی در ترکیب او ندارد و همین موضوع باعث شده تا آبی ها برای رسیدن به جایگاه اصلی، جنگیدن را انتخاب کنند. این انگیزه و نبرد پنهان بازیکنان در جریان تمرین جان تازه ای به تمرین استقلال داده و تیم مایوس هفته های گذشته را، تبدیل به تیمی دیدنی کرده است. تیمی که خبرنگاران و عکاسان برای 15 دقیقه دیدن آن تا ورزشگاه آزادی طی مسیر می کنند و برخی از هواداران نیز ترفند هایی را برای عبور از حراست سختگیر ورزشگاه آزادی به کار می گیرند.

رونمایی اصلی از تیم شفر، احتمالا به دیدار دربی موکول می شود و روز جمعه هواداران استقلال خیلی نباید از او انتظار معجزه داشته باشند؛ اما دیدار با فولاد خوزستان، فرصت مناسبی برای بازیکنان این تیم است تا گام محکمی برای جلب نظر این سرمربی بردارند.

http://www.varzesh3.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.