بهترین سایت برای دانلود pdf رمان غمگین

همانطور که می دانید رمان های غمگین، رمان های بسیار تاثیر گذار و احساسی هستند و حین مطالعه ی این رمان ها، متوجه می شویم که بیان احساسات در این رمان ها موج می زند. فضای حاکم بر این رمان ها، فضایی ست که تمام حواس و احساسات عاطفی خواننده را در بر می گیرد و ذهن او را غرق خود می کند. شاید به این دلیل است که در زمان دانلود pdf رمان غمگین و خواندن آنها نمی توان لحظه ای داستان را رها کرد و تمام توجه ما را تا انتهای داستان به خود جذب می کند. نمونه های بسیار زیادی از این رمان ها در جهان منتشر شده است که به حق محتوای بسیار زیبایی هم دارند و با هنرمندی تمام نوشته شده اند، قصد داریم در ادامه این مطلب شما را با نمونه های بزرگی از این رمان ها که به آثار برجسته ی جهانی شناخته شده اند، آشنا کنیم.

رمان غمگین کوری

رمان کوری یکی از آثار برجسته و بزرگ جهانی ست که به زبان پرتغالی نوشته شده است که توسط مترجمان زیادی از جمله مینو مشیری به فارسی برگردانده شده است. این رمان نوشته ی ژوزه ساراماگو می باشد و در سال 1995 منتشر شده است.خلاصه ی داستان در مورد جامعه ای ست که یک دفعه و به صورت کاملا تصادفی کور می شوند. کوری تمامی مردم به صورتی ست که همه جا را سفید می بینند. قهرمان اصلی این داستان، همسر پزشکی ست که تنها شخصی ست که در این داستان نابینا نمی شود و……

دانلود pdf کتاب دکتر ژیواگو

این رمان یکی از بهترین و بزرگترین رمان های دنیا ست که توسط نویسنده مشهور روسی، بوریس پاسترناک، نوشته شده است. این رمان تاکنون بسیار پرفروش بوده است و با استقبال بی نظیری از مخاطبین نیز رو به رو شده است. خلاصه ی این کتاب، در واقع در باره ی زندگی پزشکی ست که دست بر قضا شاعر هم هست و در زمان انقلاب روسیه در سال 1917، عاشق دو زن می شود و شرایطی دارد که کنترل وقایع خارجی از دسترس او خارج است. تمامی این اتفاقات در کنار هم وقایع ناخوشایندی را برای او رقم می زنند. که لذت مطالعه ی این داستان زیبا و بی نظیر را به ذهن کنجکاو شما خواننده ی عزیز می سپارم.

رمان غمگین شور زندگی

این رمان یکی از  بهترین رمان های جهان و در واقع زندگی نامه ی نقاش برجسته ی هلندی، ونسان ونگوگ می باشد که به قدری معروف است که اسم او برای همه ی شما دوستان عزیز شناخته شده است. انتشار این رمان بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تاکنون با فروش بی نظیری رو به رو بوده است. بهتر است بدانید، این رمان توسط ارویگ استون، نوسنده معروف آمریکایی نوشته شده است. این رمان درواقع بر گرفته از نامه هایی ست که ونسان ونگوگ، در مورد وضعیت خود برای برادرش، تئو ونگوگ، می نویسد. در این رمان وقایع غمگینی برای او اتفاق می افتد و در نهایت وی به تیمارستان منتقل می شود و در همان جا می میرد. رمان بسیار فوق العاده و بی نظیری ست که با تاثیری که بر روح آدم می گذارد لحظه ای اجازه رها کردن داستان را به او نمی دهد. امیدوارم شما نیز از مطالعه این رمان لذت ببرید.

کلام پایانی

تا اینجای مطلب به این نتیجه رسیده ایم که دانلود pdf رمان غمگین می توانند درون مایه های متفاوتی اعم از عاشقانه (دل شکستگی) ، زندگی نامه ، مسائل و مشکلات فرهنگی موجود در جامعه و غیره را داشته باشند. اما لازم به ذکر است که نکته ی اصلی و مهم در تمامی این رمان ها این است که نویسنده ی داستان، وقایع و حوادث را جوری بیان می کند که تمامی و یا بخش بزرگی از عواطف و احساسات خواننده را در گیر خود می کند و تمام توجه او را به خود جذب می کند. که نویسندگان بزرگ و برجسته ای که این سبک را از رمان ها را برای نوشتن انتخاب کرده اند ودر این مقاله نام آنها را به همراه اثرهای ادبی و هنری بزرگ و معروفشان بردیم، به زیبایی این امر مهم را در داستان های خود به تصویر کشیده اند.در این نوشته شما را با چند نمونه از بهترین نمونه های دانلود pdf رمان غمگین جهانی با ژانر های متفاوت، آشنا کرده ایم. امیدوارم از مطالعه ی این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

موفق و موید باشید.
منبع : https://dehlinks.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.