ترکیب احتمالی استقلال برابر سایپا

ترکیب احتمالی استقلال برابر سایپا

سرمربی استقلال فردا برای کسب دومین پیروزی فصل باید در بازی برابر سایپا تیمش را در زمین آرایش دهد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر سایپا

به گزارش “ورزش سه”، با رسیدن بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی، پادوانی و فرشید باقری به مرز آمادگی منصوریان برای انتخاب ترکیب اصلی تیم خود دست بازی دارد و تلاش می کند با انتخاب نفرات مناسب همچنان آمار شکست ناپذیری خود برابر تیم های علی دایی در لیگ برتر را حفظ کند.

مهدی رحمتی فردا در درون دروازه استقلال تلاش می کند سومین کلین شیت فصل خود را به ثبت برساند، او خط دفاع مطمئنی را جلوی خود می بیند.

با رسیدن پادوانی به مرز آمادگی از بین او و مجید حسینی یکی باید زوج پژمان منتظری را در خط دفاع استقلال تشکیل بدهند ولی با توجه به نمایش خوب خط دفاع استقلال به نظر می رسد مجید حسینی در بازی فردا شب هم در ترکیب ثابت استقلال به میدان برود.

فردا در غیاب میلاد زکی پور، یعقوب کریمی در پست دفاع چپ استقلال به میدان خواهد رفت و حضور وریا غفوری در پست دفاع راست استقلال هم بدون تغییر باقی خواهد ماند.

در بازی با سایپا روزبه چشمی و امید نورافکن مثل دو بازی اخیر زوج خط هافبک دفاعی استقلال را تشکیل می دهند و سرور چپاروف، حسن بیت سعید و داریوش شجاعیان تلاش می کنند برای شهباززاده در نوک خط حمله موقعیت سازی کنند.

ترکیب احتمالی استقلال در بازی برابر سایپا به شرح زیر است :

مهدی رحمتی، مجید حسینی، یعقوب کریمی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، روزبه چشمی، سرور چپاروف، داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده

منبع : varzesh3.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.