برانکو امروز با پرسپولیس می بندد

با وجود اخبار و شایعاتی که وجود داشت از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که این باشگاه امروز با سرمربی کرواتش برای یک فصل دیگر تمدید خواهد کرد.

به گزارش” ورزش سه” طی روزهای اخیر صحبت هایی درباره تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ و باشگاه پرسپولیس به گوش می رسید. برانکو از همان ماه های پایانی سال 96 و در کوران مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از تمایلش برای تمدید قرارداد با پرسپولیس گفته بود اما عقد قرارداد جدید با پروفسور انجام نشد تا این موضوع با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی باعث نگرانی هواداران این تیم شده بود.

با این وجود امروز از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که به احتمال فراوان طی ساعت های آتی قرارداد برانکو ایوانکوویچ به مدت یک فصل دیگر تمدید خواهد شد. موضوع قابل توجه این است که پیش از این یکی از دلایل عدم تمدید قرارداد برانکو را به حضور او روی نیمکت تیم ملی مرتبط می دانستند اما حالا با تمدید قرارداد پروفسور تاحدودی این شایعه کمرنگ خواهد شد.

اگر امروز برانکو با پرسپولیس تمدید کند می توان گفت این تیم اولین قدم هایش را برای فصل آینده برداشته و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی می تواند این خبر خوش را کامل تر هم بکند.

www.varzesh3.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.