تحصیل پزشکی در روسیه

تحصیل پزشکی در روسیه

تحصیل پزشکی در روسیه با وجود سختی‌هایی که دارد، جز رشته‌های محبوب به حساب میآید. این رشته از دوران کودکی و دانش‌آموزی رویای بسیاری از افراد است. قبولی در این رشته بسیار سخت بوده که نیاز به تلاش‌های مستمر دارد. اما همه افراد می‌دانند که بعد از تحمل این سختی‌ها کار و درآمد خوبی در انتظارشان است. ادامه تحصیل در رشتهه پزشکی؛ این رشته محبوب علوم تجربی میانگین ۹ تا ۱۴ سال به طول میانجامد و در واقع شما باید سال‌های جوانی خود را صرف مطالعه کتاب‌های گوناگون و معالجه و پاسخگویی به بیماران و کشیک‌های طولانی مدت کنید.

تحصیل پزشکی در روسیه 

سالانه عده زیادی از نقاط مختلف جهان برای تحصیل پزشکی در روسیه رهسپار این کشور می‌َشوند. هزینه‌های مقرون به صرفه تحصیل پزشکی در روسیه و ارائه دوره‌های مختلف علوم پزشکی به زبان انگلیسی در دانشگاه‌های روسیه از جمله علل اقبال دانشجویان بین‌المللی به این کشور بوده است. در این مطلب جوانب مختلف شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه ، مراحل اخذ ویزای دانشجویی روسیه ، معرفی دوره پادفک روسیه و … را بررسی کرده‌ایم.

دندانپزشکی یکی از رشته‌های محبوب در روسیه است. سالانه مهاجران زیادی برای تحصیل در این رشته به روسیه می‌آیند و از آموز‌ش‌های بسیار سطح بالا در این کشور بهره‌مند می‌شوند. رتبه‌ی بالای جهانی دانشگاه‌ها، شرایط نسبتاً آسان قبولی در آنها و هزینه‌های مقرون به صرفه تنها بخشی از دلایل افزایش تقاضا برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه هستند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد شرایط عمومی، دانشگاه‌ها و هزینه‌های تحصیل و اقامت در روسیه بیشتر توضیح دهیم.

در سال‌های اخیر درصد مهاجرت‌های تحصیلی و کاری به روسیه به شکل شگفت‌انگیزی در حال بالا رفتن بوده است. در زمانی که آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلستان و دیگر کشورهای اروپای غربی و مرکزی مقصدهای پیش‌فرض بسیاری از افراد، خصوصا دانشجویان بوده‌اند، کشور روسیه با ارائه مزیت‌هایی قابل توجه خود را در میان لیست کشورهای محبوب دانشجویان برای مهاجرت جا کرد و حالا مدت‌هاست که دانشجویان بین‌المللی برای اپلای کردن در تمامی رشته‌ها، و بخصوص تحصیل داروسازی در روسیه نه تنها این کشور را در نظر می‌گیرند، بلکه یکی از گزینه‌های محتمل و عالی آن‌ها برای مهاجرت تحصیلی است.

از آنجا که تحصیلات عالی در خارج از کشور فرصت مناسبی برای دستیابی به موفقیت و رشد را فراهم می‌ کند، دانشجویان زیادی تلاش می کنند از این فرصت بهره مند شوند. شما نیز اگر از لحاظ علمی و تحصیل در سطح قابل قبولی هستید؛ بهتر است به دنبال بورسیه تحصیلی روسیه باشید و آن را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.