نویمایر هم با استقلال فسخ کرد و رفت!

به گزارش “ورزش سه”، مارکوس نویمایر هافبک آلمانی-سوئیسی استقلال در ابتدای فصل فصل و با چند هفته تاخیر جانشین سرور جپاروف شد و استقلالی ها امیدوار بودند تا این بازیکن بتواند جای خالی هافبک ازبک را پر کند.

نویمایر که سابقه حضور در منچستریونایتد را در جوانی داشت، با کارنامه نسبتا قابل قبولی به تهران آمد و کار خود را با استقلال شروع کرد اما سبک بازی او نشان داد خیلی نمی تواند کمک حال استقلال باشد.

دیدار رفت با السد در تهران، مصدومیت جزئی از ناحیه انگشت پا در دیدار حساس برگشت و چندین و چند بازی دیگر مسابقاتی بودند که نویمایر در مدت کوتاه حضور در تهران از دست داد. اتفاقاتی که نشان می داد این بازیکن انگیزه زیادی برای درخشش در تهران نیز ندارد و بیشتر حضور او در ایران جنبه توریستی داشت. نویمایر در آخرین دیدار استقلال در لیگ برتر نیز به میدان رفت و فرصت درخشش داشت اما دو فرصت سوزی کار او را تقریبا یک سره کرد تا مدیران استقلال 48 ساعت بعد از آخرین مسابقه نیم فصل، قرارداد او را فسخ کنند.

به این ترتیب این هافبک گران قیمت نیز به لیست خریدهای خارجی ضعیف و اشتباه فوتبال ایران در شرایطی اضافه شد که استقلال از همین حالا برای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به گزینه های جدید در خط میانی دارد.

varzesh3.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.