آخرین خبر از طارمى

آخرین خبر از طارمى – منشا؛ همه چى آرومه

آخرین خبر از طارمى

دقیقه ۸۵ بود که ورزشگاه آزادی در سکوتی عجیب فرو رفت. یک بهت چند ده هزار نفری که عامل اصلی آن پسرک ناشناس و ترکه ای به نام امیرمحمدپناهی بود.

به گزارش “ورزش سه”، سیاه جامگان‌ گل تساوی را در ورزشگاه آزادی وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد.

بعد از این گل بود که جو سکوها لحظه به لحظه ملتهب تر می شد. ابتدا شعارها علیه حمید حاج ملک داور بازی بود اما کم کم رنگ و بوی شعارها عوض شد. دقیقا بعد از موقعیت طلایی که طارمی در دقیقه ۹۳ از دست داد.

هواداران شروع به سر دادن شعار علیه آقای گل دو فصل اخیر تیمشان و لیگ کردند و در عین ناباوری مهاجم تازه وارد یعنی گادوین منشا را تشویق کردند!

این اولین بار نبود که چنین اتفاقی رخ میداد. طارمی بازهم بی تقصیر یا با تقصیر آماج حملات هواداران خودی قرار گرفته بود اما حالا رقیبش روی هوا می رفت.

رقیبی که قرار بود و همچنان هم قرار هست ترسناکترین زوج فوتبال ایران را تشکیل دهند. دلیل این امر هم شائبه پاس ندادن طارمی به منشا بود. گادوین علی دایی ثانی پرسپولیس شده بود و طارمی رل استیلی را بازی می کرد.

همه این اتفاقات زمانی رخ می داد که سرخپوشان کمتر از یک هفته بعد باید به مصاف الاهلی عربستان می رفتند. مهم ترین بازی سال. مقابل تیمی که دو شب بعد در ورزشگاه خودی برای مهدی طارمی خودشان(عمر سوما) جایزه گرفتند و سورپرایزش کردند و سنگ تمام گذاشتند.

با این حال و با تمام گفته ها و نگفته ها طارمی و منشا امروز در تمرین به شایعات پایان دادند. قرار نیست این دو داداشی شوند و جانشان برای هم در برود. همین که کنار هم هستند و تیم را بر خودشان اولویت قرار دهند کافى است. پس با این تفاسیر در حال حاضر جو اردوی پرسپولیس خوب است و همه چی آرومه!

طارمی به شوخی به عکاس “ورزش سه” گفت: دنبال حاشیه نباشید من و منشا همه جا کنار هم هستیم.

http://www.varzesh3.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.