باقری: کجای دنیا هیئت مدیره برای تیم بازیکن می گیرد

هافبک استقلال می گوید اگر حرفی در مورد شرایط باشگاه زده از سر دلسوزی بوده است و به هیچ عنوان نیتی برای به حاشیه بردن تیم نداشته است.

فرشید باقری در مورد کنارگذاشته شدن از لیست استقلال به ورزش سه می گوید: اول این را باید بگویم که در طول مدتی که در تیم بزرگ استقلال بازی کرده ام همیشه منافع تیم را به نفع شخصی ترجیح داده ام. شما به عنوان کسی که از اخبار تیم مطلعید می دانید که در این مدت که در استقلال بازی می کنم هم با پیشنهاد خوبی روبرو شده ام اما همیشه به پیراهنی که برتن کرده ام افتخار می کنم و هرگز آن را با چیزی عوض نکرده ام.

او در مورد انتقادهایی که به نبود زمین تمرین کرده بود هم می گوید: من از نظر شما حرف بدی زده ام؟ اینکه استقلال نتواند قبل از دربی تمرین تاکتیکی انجام بدهد از نظر شما اتفاق خوبی است؟ من اگر انتقادی کردم از سر دلسوزی بوده است و این حرفی بوده که تمام بازیکنان هم آن را قبول دارند و حتی خود آقای شفر در مصاحبه ها و پست های اینستاگرامی اش به آن اشاره کرده بود. این حرفی است که حتی سایر بازیکنان هم در مقاطع مختلف آن را به زبان آورده بودند.

وی افزود: من دیروز دیدم که بازیکنان پرسپولیس پست اینستاگرامی مشترکی منتشر و به شرایط موجود انتقاد کردند. سوال من این است که آیا اعضای هیئت مدیره پرسپولیس آنها را اخراج می کنند؟بازهم می گویم اگر انتقادی بوده به خاطر دوست داشتن استقلال بوده است و اینکه تمام بچه ها فکر می کردند اگر ما زمین تمرین داشتیم می توانستیم پرسپولیس را شکست بدهیم و به صدر جدول برسیم.

فرشید باقری در پاسخ به این سوال که گفته می شود اعضای هیئت مدیره استقلال می خواهند او را تا پایان فصل کنار بگذارند و حتی برای فصل بعد می خواهند در پست او جانشین انتخاب کنند هم گفت: اگر من بازیکن بدی بوده ام و نتوانسته ام از نظر فنی خوب باشم خودم قبول می کنم و حرفی ندارم و برای استقلال بزرگ آرزوی موفقیت می کنم. فقط سوال من این است که کجای دنیا اعضای هیئت مدیره تصمیم فنی می گیرند و بازیکن جذب می کنند؟ از قدیم حتی زمانی که در تیم های آماتور بازی می کردم هم این سرمربی بود که در جذب بازیکن تصمیم گیری می کرد نه اعضای هیئت مدیره. ما الان 40 درصد از قرارداد خود را گرفته ایم و تنها 5 بازی به پایان لیگ باقی مانده است. ما وضعیت باشگاه را می دانیم و همه در کنار هم به دنبال موفقیت تیم هستیم .

هافبک استقلال در پایان گفت: آقای فتحی در استقلال زحمت می کشند و شما می دانید من هرگز به سیاست های ایشان انتقاد نکرده ام بلکه در مورد زمین چمن حرف زدم که فکر کنم دغدغه کل تیم است و در این فصل نبود یک زمین تمرینی مناسب خیلی ما را اذیت کرده است. این را هم بگویم هر تصمیمی که آقای فتحی بگیرند با کمال میل قبول می کنم.

.varzesh3.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.