مکالمه 660 میلیون تومانی طاهری و دایی!

مکالمه 660 میلیون تومانی طاهری و دایی!

اسطوره فوتبال ایران برای برگزاری دربی 85 همکاری خوبی با باشگاه پرسپولیس داشته و از باشگاه بیله‌فلد 660 میلیون تخفیف گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، علی دایی بعد از اینکه در اواسط نیم‌فصل اول لیگ چهاردهم از سرمربیگری پرسپولیس کنار گذاشته شد تا به امروز خواستار مطالبات خود از این باشگاه بوده و حتی حکم انضباطی نیز برای دریافت آن گرفته اما همچنان نزد هواداران به‌عنوان یکی از پیشکسوتان و اسطوره‌های سرخ پوشان از او یاد می‌شود.

دایی علاوه بر این کار در مصاحبه‌های هفته‌های پایانی فصل گذشته انتقادات تندی به مسؤولان باشگاه پرسپولیس وارد کرد ولی حالا برای برگزاری مسابقه دوستانه آنها مقابل استقلال در آلمان وارد کار شده و همکاری لازم را انجام داده تا این دیدار صورت بگیرد.

باشگاه بیله فلد آلمان که به‌عنوان میزبان بازی هشتاد و پنجم استقلال و پرسپولیس معرفی شده برای انجام این مسابقه تقاضای مبلغ بالایی را داشته ولی علی دایی به واسطه حضور یک ساله‌اش در باشگاه آلمانی و خاطرات خوشی که در این تیم از خود بر جای گذاشته توانسته بیش از نیمی از قیمت درخواستی را کاهش دهد تا دو تیم ایرانی در شرایط بهتری بتوانند دربی را برگزار کنند.

علی دایی پیرامون علت انجام این کار با وجود اختلافاتی که با مسؤولان باشگاه پرسپولیس داشت، مقایسه فوتبال ایران و آلمان و … مصاحبه‌ای با پیروزی دیلی انجام داده که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید:

* بله، طاهری با من تماس گرفت

با توجه به ارتباطاتی که در آلمان داشتم، برای برگزاری دربی در شهر بیله فلد با باشگاه پرسپولیس همکاری داشتم و آقای طاهری در این باره با من تماس داشتند؛ آقای طاهری گفتند که آیا در خصوص این بازی می‌توانید به پرسپولیس کمک کنید؟ من هم خدمت ایشان گفتم چون اسم پرسپولیس در میان است هر کمکی که بتوانم انجام می‌دهم؛ تنها در این مورد صحبت کردیم و حرفی از پرونده مطالبات خودم نداشتیم.

* تخفیف چشمگیر مبلغ درخواستی بیله‌فلد

باشگاه آرمینیا بیله‌فلد برای برگزاری این مسابقه 325 هزار یورو درخواست کرده بود که من با توجه به ارتباطاتم در آلمان و بیله‌فلد این مبلغ را به 150 هزار یورو کاهش دادم.

* افتخاراتم به لطف هم‌تیمی‌هایم است

راز ماندگاری من، وجود و حضور تک تک بازیکنانی بودند که در تیم‌ملی به من کمک کردند؛ من مدیون تک تک هم‌تیمی‌هایم هستم؛ این اخباری که از آن صحبت می‌کنید تنها به علی دایی تعلق ندارد؛ این افتخارات برای نسلی است که من هم یکی از اعضای آن بودم و همه‌ی عزیزانی که به من در فوتبالم به من کمک کردند.

* توصیه به جوانان

امیدوارم فوتبالیست‌های جوان نسل امروز در پناه خدا درست زندگی کنند؛ خدا را هرگز از یاد نبرند؛ مطمئن باشند که با تلاش، ممارست، پشتکار و زندگی سالم می‌توانند به خیلی چیزها برسند.

* 20 سال دیگر هم به فوتبال آلمان نمی‌رسیم

شما به هیچ‌وجه نمی‌توانید شرایط فوتبال ما را با فوتبال آلمان مقایسه کنید؛ با شرایطی که ما پیش می‌رویم تا 20 سال آینده هم نمی‌توانیم به شرایط امروز فوتبال آلمان برسیم.

* طبق قانون بازیکن می‌گیریم 

برای گرفتن بازیکنان استقلال خوزستان که برای عقد قرارداد آنها حواشی به وجود آمده تابع قانون هستیم؛ هر چه قانون فدراسیون فوتبال و سازمان‌ لیگ بگوید را انجام می‌دهیم؛ اینطور نیست که ما همینطور بازیکن جذب کنیم؛ باشگاه سایپا بخش حقوقی دارد که به طور حتم از مواضع مجموعه تیم و باشگاه به خوبی دفاع می‌کند؛ بازیکنی را که خواسته‌ام، باشگاه وارد مذاکره شده و کار به عقد قرارداد رسیده است؛ من در این موارد دخیل نبوده‌ام و وارد نمی‌‌شوم.

* شماره حساب گرفتند، پول ندادند

نفت که فصل قبل خود من بودم چه شرایطی داشته است؛ یک هفته مانده به فینال جام‌حذفی از همه شماره حساب گرفتند اما یک ریال هم واریز نکردند؛ به جز این هم می‌توانستند بیایند چک بدهند و رسید بگیرند؛ من به شخصه نمی‌توانم وارد این موضوع بشوم.

منبع خبر : http://www.varzesh3.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.