M.L.B. بازی All-Star را از جورجیا در پاسخ به قانون رای گیری می کشد

The All-Star Game was to have been held July 13 at Truist Park in Atlanta.

لیگ برتر بیس بال روز جمعه با در نظر گرفتن قوانین جدید برای محدود کردن رای گیری ، اخطار اخطاریه ای را به جمهوری خواهان ارسال كرد و با انتقاد از قوانین جدید انتخابات جورجیا كه رای گیری در مناطق شهری ایالت را دشوارتر می كند ، بازی All-Star تابستانی خود را از حومه آتلانتا بیرون كشید.

این اعلامیه توسط کمیسار بیس بال ، راب منفرد ، پس از روزها لابی گروهای گروه های مدنی و بحث و گفتگو با ذینفعانی مانند اتحادیه بازیکنان بیس بال لیگ برتر انجام شد. این اقدام احتمالاً فشار بیشتری بر سایر سازمانها و شرکتها خواهد آورد تا به فکر خارج کردن تجارت از جورجیا باشند ، اقدامی که علیرغم اختلاف نظر شدید در مورد قانون جدید رای گیری ، هم جمهوریخواهان و هم دموکراتها در این ایالت مخالف هستند.
تصمیم لیگ در حالی است که سایر ایالت ها به تصویب قوانین جدیدی که موجب محدودیت بیشتر در رای گیری می شود ، نزدیک می شوند. در تگزاس ، سنای ایالت این هفته لایحه ای را تصویب کرد که ساعات اولیه رأی دهی را محدود می کند ، رأی دادن را از طریق ممنوع می کند ، محدودیت هایی را برای رأی گیری غیرحضوری ایجاد می کند و ارسال درخواست های آرای غیرحضوری توسط مقامات انتخابات محلی را غیرقانونی می کند ، حتی اگر واجد شرایط باشند. . در فلوریدا ، مجلس قانونگذاری ایالتی لایحه ای را ارائه کرده است که به شدت جعبه های رها کننده را محدود می کند.

اکنون دعوا بر سر لایحه تگزاس در حال شدت گرفتن است: خطوط هوایی آمریكا و Dell Technologies در این هفته مخالفت خود را با این قانون اعلام كردند و مواضعی را پذیرفتند كه شركت های بزرگ در جورجیا مانند دلتا و كوكاكولا تا پس از تصویب قانون از انجام آن خودداری كردند. مایکل دل ، مدیر اجرایی شرکت مستقر در تگزاس که نام وی را یدک می کشد ، روز پنجشنبه گفت که “دسترسی آزاد ، عادلانه و عادلانه به رأی دادن اساس دموکراسی آمریکا است” و خاطرنشان کرد که “این حقوق – به ویژه برای زنان ، جوامع رنگ – به سختی کسب شده است. ” جمهوری خواهان تاکنون از این انتقاد شانه خالی کرده اند.

تصمیم آقای مانفرد برای انتقال بازی All-Star بسیار فراتر از آنچه دیگر نهادهای برجسته آمریکایی تاکنون برای موضع گیری در برابر محدودیت های جدید رای گیری انجام داده است ، و اعلامیه کاملاً واضح وی برای لیگ با صاحبان این طیف سیاسی بسیار چشمگیر بود. .

آقای منفرد در بیانیه ای گفت: “لیگ برتر بیس بال اساساً از حق رأی دادن برای همه آمریكایی ها حمایت می كند و با محدودیت های صندوق های رای مخالف است.” “دسترسی عادلانه به رای گیری همچنان از پشتیبانی بی دریغ ما برخوردار است.”

این قانون در جورجیا ، که هفته گذشته توسط فرماندار برایان كمپ ، جمهوری خواه امضا شد ، اولین لایحه اصلی محدودیت های رای گیری بود كه پس از انتخابات سال 2020 در یك كشور میدان جنگ تصویب شد. این قانون الزامات شناسایی جدیدی را برای رای گیری غیرحضوری اضافه کرد ، استفاده از جعبه های رها کردن را محدود کرد ، اختیارات بیشتری را در انتخابات مجلس قانونگذار صادر کرد و برای گروه ها تهیه غذا یا آب به رای دهندگانی که در صف انتظار در نزدیکی محل های رای گیری بودند ، تخلف محسوب می شود.

این لیگ اعلام کرد که در حال نهایی کردن جزئیات مکان های جدید بازی All-Star امسال است که قرار بود در تاریخ 13 جولای برگزار شود و پیش نویس آن. قبل از اعلام این خبر ، بیس بال برای جشن گرفتن یک هفته All-Star اختصاص داده شده به هانک آرون ، بزرگ پیشین آتلانتا بریوزز ، پیشگام سیاه پوستان این بازی که رکورد دویدن خانگی Babe Ruth را شکست ، با توجه به تغییرات اساسی در انتخابات جورجیا ، با چشم انداز نگران کننده ای روبرو شده بود. به عنوان هدف قرار دادن رای دهندگان سیاه پوست دیده می شود.

آقای كمپ ، كه در این هفته با حضور در تلویزیون به زور از قانون دفاع می كرد ، از تصمیم به جابجایی بازی All-Star انتقاد كرد و سعی كرد دموكراتهای ایالت را به دلیل انتقاد شدید از محدودیت های رای گیری مقصر بداند.

آقای كمپ در بیانیه ای گفت: “امروز ، لیگ برتر بیس بال به خاطر ترس ، فرصت طلبی سیاسی و دروغهای لیبرال غرق شد.” آقای بایدن و استیسی آبرامز ، رئیس عناوین دموكراتهای ایالت. وی ادامه داد: “من عقب نخواهم نشست. گرجی ها مورد آزار و اذیت قرار نخواهند گرفت. ما همچنان برای انتخابات امن ، قابل دسترسی و عادلانه ایستادگی خواهیم کرد. “

دموکرات های جورجیا خواستار تحریم بازی نبوده اند ، اما در حال فشار بر شرکت های بزرگ لیگ بیس بال و مستقر در جورجیا برای مخالفت با قانون رای گیری در ایالت بودند.

خانم آبرامز ، که در سال 2018 در برابر آقای کمپ برای فرمانداری کاندید شد و ممکن است سال آینده او را دوباره به چالش بکشد ، روز جمعه گفت که “ناامید” است مقامات لیگ بازی All-Star را کشیده اند اما “به موضع خود در مورد رای دادن افتخار می کند حقوق.”

ثبت نام در مورد سیاست های با لیزا LERER: کانون توجه مردم تغییر شکل سیاست های ما. گفتگو با رای دهندگان در سراسر کشور. و یک راهنما در چرخه اخبار بی پایان ، به شما بگوید آنچه واقعاً باید بدانید.
ثبت نام
در حال حاضر ، عواقب ناشی از تصمیم بیس بال بیشتر سیاسی و مدنی است تا مالی. اندرو زیمبالیست ، اقتصاددان ورزشی در کالج اسمیت ، گفت که تأثیر در از دست دادن بازی All-Star در اقتصاد جورجیا بسیار ناچیز است ، زیرا بیشتر بلیط ها به صورت محلی فروخته می شوند و بسیاری از جشن های معمولی به احتمال زیاد لغو می شوند پاندمی ویروس کرونا.

اما ، پروفسور زیمبالیست گفت ، لیگ برتر بیس بال با اقدامی که می تواند هواداران محافظه کار را از خود دور کند ، در معرض خطر است. پس از اینکه سال گذشته لیگ های برتر حرفه ای بسکتبال و فوتبال این کشور جنبش Black Lives Matter را پذیرفتند ، با تحریم های سازمان یافته محافظه کاران روبرو شدند ، هر چند که در نهایت تلاش کم نتیجه بود. و طرفداران بیس بال نسبت به بسکتبال یا فوتبال پیرتر و سفیدتر هستند.

www.nytimes.com/2021/04/02/us/politics/mlb-all-star-game-moved-atlanta-georgia.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.