ده اشتباه تاریخی دروازه‌بان‌ها در لیگ برتر

اشتباه فروزان دروازه‌بان تیم تراکتورسازی در بازی برابر سپیدرود برای این دروازه‌بان باتجربه دردسرساز شد هرچند این اولین و آخرین اشتباه فاحشی نبوده که یک دروازه‌بان در لیگ برتر انجام داده است.

به گزارش” ورزش سه” بازی تیم های تراکتورسازی و پدیده در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر، علاوه بر شکست یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر با حواشی همراه بود. محسن فروزان دروازه بان تراکتورسازی روز خوبی را در این بازی سپری نکرد و روی گل اول و سوم اشتباه محرزی داشت. با این حال بعد از مسابقه او از سوی مالک باشگاه به طور موقت از تیم کنار گذاشته شد. اما اشتباه او قطعا آخرین اشتباه یک دروازه بان نخواهد بود و اتفاقی است که در بالاترین سطوح فوتبال جهان هم رخ می دهد. در اینجا نگاهی داریم به ده اشتباه تاریخی که دروازه بان ها در ادوار مختلف لیگ برتر مرتکب شده اند:

1-مهدی رحمتی(استقلال)

کاپیتان باتجربه استقلال، در لیگ شانزدهم و در بازی تیم های استقلال و پدیده در مشهد در دفع توپ اشتباه کرد و دروازه این تیم باز شد. در این صحنه او پاس رو به عقب مدافع تیمش را در حین دفع کردن با شوت به بدن مهاجم پدیده کوبید و همین توپ وارد دروازه استقلال شد.

2-سوشا مکانی(پرسپولیس)

در لیگ چهاردهم اشتباه های سوشا مکانی 9 امتیاز را از پرسپولیس گرفت اما بزرگتری اشتباه او در ثانیه 30 بازی با فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی رقم خورد. او پاس به عقب بنگر را آمد دفع کند اما توپ از روی پایش رد و وارد دروازه شد.

3-حامد لک(تراکتورسازی)

حامد لک در لیگ چهاردهم دروازه بان تراکتورسازی بود. در بازی با فولاد خوزستان در حالی که تراکتورسازی یک بر صفر از حریف پیش بود یک توپ آرام با ارتفاع را که به سمت دروازه آمد را نتوانست بگیرد و همین توپ را مهاجم فولاد تبدیل به گل کرد.

4-پرویز کریمی(استقلال خوزستان)

در بازی تیم های تراکتورسازی و استقلال خوزستان پرویز کریمی دروازه آبی ها بعد از دو واکنش خوب، روی یک کرنر اشتباه مهلکی کرد و نتوانست توپ را بگیرد و فرشاد احمدزاده گل اول تراکتور را زد.

5-مجتبی روشنگر(پدیده)

مجتبی روشنگر دروازه بان پدیده در بازی این تیم برابر سپاهان در لیگ پانزدهم نیز یک اشتباه بزرگ داشت. او توپی را که می توانست دفع کند را به بدن محمدرضا خلعتبری که مقابلش ایستاده بود کوبید و لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی سپاهان توپ را وارد دروازه پدیده کرد.

6-محمدرضا اخباری(تراکتورسازی)

تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی یک بازی حساس برابر استقلال در لیگ شانزدهم داشت اما اشتباه اخباری باعث شد تا کاوه رضایی در همان دقایق اول بازی دروازه تراکتورسازی را باز کند. دروازه بان تراکتورسازی توپی را که نزدیک نقطه کرنر بود را قصد داشت به بازیکن خودی پاس بدهد اما توپ آرام او افتاد جلوی پای کاوه رضایی و استقلال به گل رسید.

7-شهاب گردان(پدیده)

شهاب گردان در لیگ هفدهم که دروازه بان پدیده بود در بازی با پارس جنوبی یک اشتباه مهلک داشت. در این بازی او قصد داشت پاس رو به عقب و زمینی مدافع پارس را با پا بگیرد که توپ از زیر پایش عبور کرد و وارد دروازه پدیده شد.

8-ایمان صادقی(پرسپولیس)

در لیگ پانزدهم ، ایمان صادقی به پرسپولیس که کمبود بازیکن داشت پیوست اما در یکی از مهمترین بازی های فصل برابر استقلال خوزستان او یک اشتباه بزرگ داشت. صادقی برای توپ در عمقی که استقلال خوزستانی ها فرستاده بودند بیرون آمد اما به جای دفع توپ به اشتباه توپ را به مهاجم حریف پاس داد تا دروازه پرسپولیس باز شود.

9-فرزین گروسیان(تراکتورسازی)

دروازه بان این فصل استقلال خوزستان در اولین فصل حضورش در تراکتورسازی بدشانسی و اشتباهاتی از روی بی تجربگی داشت که مهمترین آن ها در بازی برابر پیکان رقم خورد. گروسیان پاس رو به عقب مدافع تراکتورسازی را قصد داشت رد کند که به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد.

10-محسن فروزان(تراکتورسازی)

محسن فروزان در بازی حساس تراکتورسازی برابر سپیدرود در رشت یک اشتباه بزرگ داشت. او پاس رو به عقب مدافع تیمش را به جای دفع کردن به نیت پاس برگرداند اما توپ آرام او به مهرداد بایرامی رسید تا دروازه تراکتورباز شده و این دروازه بان را دچار مشکلاتی کند.
varzesh3.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.